Test elektrycznego samochodu Tesla Model S
Powyżej 400 km zasięgu, 5.6 s. do setki, maksymalna prędkość 201 km/h, drugi bagażnik w miejscu klasycznej komory silnika i pełno nowinek technicznych w środku. Testowana wersja kosztuje $87,900, a najtańsza dostępna $49,900.
Nobody z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 183
Komentarze (183)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Włączniki czasowe to nie jest specjalnie skomplikowany wynalazek ;)
Dla wodoru:
Zakładamy, że trzymamy go w butli o pojemności 50 l pod ciśnieniem 800 bar (dużo). Daje nam to zawrotną ilość 2,14 kg. Wikipedia podaje, że z 1 kg wodoru można uzyskać 143 MJ energii.
Dla benzyny:
W 50 l baku zmieści się
Wszystko kwestia infrastruktury i mocy jaką możesz pobrać z sieci. Z domowego gniazdka ładowanie przez 30 minut pozwoli na 25 do 50 km jazdy.
W Gdańsku mamy już 3
przy pensji 10zł/h elektryczny wygrywa o jakieś 10 godzin.
-zasięg ponad 400km dostępny tylko w najwyższej wersji
-czas ładowania w domu takiego samochodu z gniazdka to doba MINIMUM i to w najsłabszej wersji. Albo inaczej, ten samochód nie nadaje się do ładowania w domu, tylko w wysokowydajnych ładowarkach miejskich.
-zasięg dostępny jedynie przy nikłym wykorzystaniu mocy, przy pełnym wykorzystaniu możliwości samochodu pełne ładowanie najmocniejszej wersji starcza na 20 minut użycia. Urealniając, jest zasięg na jakaś godzinę jazdy po
Skad wziales dane o tych 20 minutach? W filmiku powiedzieli, ze spokojnie moza te 200 mil
W USA mają różne dziwne kombinacje z tym prądem (układ dwufazowy w domach...), standardowe gniazdko 115V 16A to raptem jakieś 1500W jest. Do podłączania
ja sie pytam: jakość foteli, ilość miejsca w drugim rzędzie, test przyspieszenia, koszt ładowania (ile kWh), odczucia z trakcji, zasięg przy agresywnej jeździe... ogólnie co się testuje przy każdym aucie. to jest poprawny test tego auta: http://www.youtube.com/watch?v=1kCG-WqpVnI
Komentarz usunięty przez moderatora