Orange firma syf nigdy wiecej
Odradzam firmę. Rozmowy nagrywane ale nikt ich nie odsłucha. Sporządzasz reklamacje 30 dni i brak odpowiedzi. Gratuluje tej firmie obsługi
maxwell23 z- #
- #
- #
- 174
Odradzam firmę. Rozmowy nagrywane ale nikt ich nie odsłucha. Sporządzasz reklamacje 30 dni i brak odpowiedzi. Gratuluje tej firmie obsługi
maxwell23 z
Komentarze (174)
najlepsze
@OrzechLajt:
dużo?
Bo tylko złotówy i debile robią umowy z konsultantem przez telefon. Kolega, który pracuje w punkcie powiedział, że takich ludzi obsługuje tylko wg procedur i traktuje ich jako ostatnią kategorię. Skoro nie przyszli do punktu przedłużyć umowy, to niech wyp$!@$!%ają do infolinii ze swoim problemem.
Najłatwiej jest zrobić umowę przez telefon, a potem op%!$%#!ić pracownika w punkcie sprzedaży za coś, czemu nie jest winien.
Na przyklad: stawiasz sobie access pointa na telefonie, laczysz sie do niego komputerem. Na komputerze (lokalnie, np w thunderbirdzie czy mailu) piszesz email i zalaczasz do niego plik jpg o kompresji
@saj: A tym się bawiłeś? http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=23714
Mialem nr w orange 10 lat pierwsza komora jakas cegla ale lata lecialy czlowiek placil abonament ba nawet wiecej niz sie przewidywalo, co rok przedluzanie umowy a to pakiecik sie bralo i co ? Po 10 LATACH lojalnosci dali mi wiecej 15 minut HAHA no smiech na sali i jakis z dupy telefon o warunkach umowy niewspomne ze az powinno sie tej konsultantce wstyd zrobic zeby komus kto
"Z przyjemnością informujemy, że dnia 2012-11-23 otrzymaliśmy zgodę Twojego operatora na przeniesienie numeru do PLAY. Data aktywacji w PLAY została wyznaczona na 2012-12-04. W tym dniu na karcie PLAY zostanie włączony Twój dotychczasowy numer"
Art.106 Reklamacja usługi telekomunikacyjnej
1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany do rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona.
Wszędzie to samo rypanie klienta w dupę, reklamacja 30 dni, k@%#a nawet nie oddzwonią, i nie liczcie na to, że wam odpowiedzą prędzej, 30 dni, nie ma wybacz.
I jeszcze gówno w tej reklamacji wam odpowiedzą, albo zupełnie co innego jak konsultant.
Jak jest problem to każdy taki informatyczny moloch ma klienta w dupie, głęboko.
Ja wiem co piszę, z t-mobile cały czas walczę, zobaczymy jak