na przystanku, powiadasz? pierwszy raz widzę reklamę na przystanku która ma pikselozę od zapisu w jpg i wklejenia na żywca w zdjęcie przystanku. no i nie pada na nie żadne światło i nie ma cienia.
@VooDoo11: Proste - apostrof stawiasz gdy ostatnia głoska jest "niema". John (Dżon, słychać 'n'), zatem Johna. George (Dżordż, nie słychać 'e'), zatem George'a.
No i co ta "reklama" twierdzi? Że nalezy oceniać wszystko po wyglądzie i że dowolna kawa w tym samym kubeczku smakuje identycznie? Androidowcy twierdza, że nie liczy sie design, a bebechy, a ta reklama trochę temu zaprzecza.
Komentarze (66)
najlepsze
hm, no ja byłbym jednak daleki od nazywania kogokolwiek idiotą, zwłaszcza z powodu kupowania jakichś tam dóbr konsumpcyjnych.
nieprawdopodobne
rewolucyjne
niesamowite!