Prawdopodbnie wszyscy abonenci UPC spotkali się z wiadomością mailową, lub listowną, że firma wprowadza zmiany (przyśpiesza internet, lub dodaje kanały) i z tego powodu abonament zostanie zwiększony. Jest dodatkowo informacja, że przysługuje nam prawo do rozwiązania umowy. Ja mając UPC przez parę lat, taką sytuację miałem już parokrotnie i zazwyczaj akceptowałem warunki, czyli zostawiałem wszystko bez żadnych pism i podań o rozwiązanie umowy. Na początku roku podpisałem nową umowę z nimi ze względu na cenę którą mi zaoferowano, a zaoferowano mi cenę dopiero jak złożyłem wypowiedzenie usługi, wcześniej gdy chciałem przedłużyć umowę nie dostawałem super promocji. W każdym bądź razie dostałem cenę nie dużo wyższą od konkurencji, a że konkurencji nie znam, więc wybrałem firmę sprawdzoną, wszystko było ok do maja kiedy to otrzymałem właśnie informacje, że będę miał szybszy internet i więcej kanałów i moja opłata abonamentowa wzrośnie o okoo 12 zł / miesięcznie. Z początku jak zawsze to było zagryzłem zęby i zaakceptowałem i od lipca płaciłem wyższe rachunki, bo przecież według informacji z infolinii nie mogę wrócić do mojego wolniejszego internetu bo firma nie ma już tych prędkości, a kanały dochodzą do pakietu który mam i nie da się ich wyłączyć. Ostatnio przeglądając jedno z forum internetowych natknąłem się na post osoby która jednak po czasie postanowiła zawalczyć o abonament na który podpisała umowę. Nie zastanawiając się wysłałem maila do UPC z informacją, że nie zgadzam się na wyższe rachunki i według umowy powinny być mniejsze. w odpowiedzi dostałem pismo <br />
<br />
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/01tmgZb_VJLoPy8KzhDnR0CnLSqt03gpzJP50dnB,wat600.jpg?author=adrian-kowalski&auth=9910465ab6f6e2b9ef44ad7469e3cce2)
<br />
<br />
Myślałem, że nic sie nie da zrobić, ale napisałem do osoby o której mowa wyżej i podpowiedział mi co napisać.<br />
<br />
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/11tmh3G_VJLoPy8KzhDnR0CnLSqt03gpzJP50dnB,wat600.jpg?author=adrian-kowalski&auth=9910465ab6f6e2b9ef44ad7469e3cce2)
<br />
<br />
Po paru dniach otrzymałem odpowiedź:<br />
<br />
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/21tmh5E_VJLoPy8KzhDnR0CnLSqt03gpzJP50dnB,wat600.jpg?author=adrian-kowalski&auth=9910465ab6f6e2b9ef44ad7469e3cce2)
<br />
<br />
I co?<br />
Jednak się dało i wyłączyć kanały których nie chciałem i przywrócić internet jaki miałem, a którego podobno już nie ma.<br />
<br />
:)<br />
<br />
Nie dawajmy się naciągać na ich sztuczki, nawet jeśli wciąż płacicie więcej, możecie powrócić do starszych niższych rachunków.
Komentarze (124)
najlepsze
Ja nie dostałem takiej wiadomości i nie miałem podwyżki, więc zdecydowanie nie dotyczy to wszystkich.
A wygląda to tak:
źródło: comment_bCEtoWYXm7G6VCvSarjZE2Xsk5aZ7f5I.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Poza tym generalnie nie narzekam, bo jakoś spełnia swoją rolę, ale zwracam uwagę na to, że wciskają badziewie swoim klientom.
Sporo ludzi się do nich zgłaszało, ktoś na Wykopie też o tym pisał. Nakupili pewnie tego badziewia i wciskają wszystkim. Dobrze, że nie muszę za to dopłacać.
Odpalam kompa żeby sprawdzić czy taka jest faktyczna prędkość i tu moje zdziwienie bo okazało sie ze mam przepustowość 25 Mb a nie 10Mb.
Na fakturze elektronicznej wyszczególniony mam pakiet 25Mb a oplata taka jaka miała być za 10 Mb.
Dzwonie na infolinie i okazało się, ze UPC jest w trakcie wycofywania tego
Faktycznie, ale tylko przy braniu samego netu. W pakietach minimum było 30Mb
Poza tym dogadałem telefon i telewizję jeszcze i wszystko 40zł taniej, to mi nie mów, że nic nie dogadałem :P