Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko265
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

To Znalezisko jest w archiwum

2274

Zabawna (albo nie) sytuacja z EURO RTV AGD.

W skrócie: nie dotyczy reklamacji itd. Zabawna historia ze smutnym morałem. Pomagasz "zabezpieczyć" stronę sklepu internetowego - made in Poland.

yuio
yuio
z
wykop.pl
dodany: 09.10.2012, 15:21:33
  • #
    technologia
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    euro
  • #
    rtv
  • #
    agd
  • #
    blad
  • #
    na
  • #
    stronie
  • #
    platnosci
  • #
    nexus
  • #
    7
  • 297
    • Facebook
    • Twitter
Cześć!<br /> <br /> Chciałbym opowiedzieć Wam krótką historię ze sklepem (dokładniej oddziałem internetowym) <strong>EURO RTV AGD</strong> w tle. Nie będzie to jednak standardowa historia typu – nie uznano reklamacji itd., więc może Wam się spodoba.<br /> <br /> Otóż jakiś czas temu napisałem na kontakt do ww. sklepu, że posiadają błąd w systemie (pisząc ogólnie). Na czym polegał błąd – otóż można było złożyć zamówienie na np. towar za XXXX zł, a opłacić go na X zł, oczywiście sklep realizował takie zamówienie nie zgłaszając informacji o potrzebnej dopłacie itd. <br /> <br /> Wiadomość którą wysłałem do sklepu w dniu 20-09-2012:<br /> <br /> <cite> Macie Państwo poważny błąd na stronie, dzięki któremu można zrobić zamówienie i dostać je nie płacąc. Z chęcią Państwu pomogę to usunąć.<br /> Zapraszam do kontaktu [usunięto] kogoś z działu bezpieczeństwa w Państwa firmie. Przekażę resztę informacji.</cite><br /> <br /> Odpowiedź brzmiała tak: <br /> <br /> <cite> Proszę o podanie przykladowego nr zamówienia do weryfikacji.</cite><br /> <br /> Odpisałem, że nie realizowałem zamówienia, po prostu wiem, że jest błąd, wiem gdzie i chciałem się tą informacją podzielić. [<em>Możecie teraz pomyśleć – facet pisze do sklepu, twierdzi, że coś wie, ale tak na prawdę skąd u licha może wiedzieć, że błąd działa. A może oni są zabezpieczeni, może się myli, nie testował, mają ufać na słowo każdemu kto od tak sobie napisze – hej jest błąd, spytajcie to powiem gdzie?! = otóż miałem uzasadnione obawy, ale na tym etapie nie wyjaśnię dlaczego</em>] <br /> <br /> Minęły dni, kontakt się urwał. W międzyczasie uznałem, że błąd nadal istnieje, jest dość poważny i skoro sklep nie chce się ze mną skontaktować, to może ja popełniłem błąd i źle zacząłem... wiec wyłożyłem kawę na ławę: <br /> <br /> <strong>- opisałem gdzie leży błąd, opisałem skąd mam uzasadnione podejrzenia, nie napisałem jak poprawić ale zaproponowałem pomoc (bezpłatną!). Było to dnia 2-10-2012.</strong><br /> <br /> Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać:<br /> <br /> <cite> Witam, dziękuję za zgłoszenie. Z informacji jakie posiadam wszystkie kroki koszyka oraz przekierowanię [usunięto] jest szyfrowane i bezpieczne.<br /> Potwierdzana jest kwota, a nie fakt dokonania płatności. Zmiana wartości kwoty na mniejszą mogłaby co najwyżej skutkować potwierdzeniem części wpłaty za zamówienie – towar nie wyjechałby z magazynu do momentu potwierdzenia pełnej kwoty. Jeśli posiada pan instrukcję jak można zmienić kwotę to będę wdzięczny za jej przesłanie.</cite><br /> <br /> Dla mnie to brzmiało dość wiarygodnie. Czyli prawdopodobnie się pomyliłem. Nie jestem specem od zabezpieczeń, a ponadto jak taki gigant mógłby pozwolić sobie na taką rzecz? Ale kontynuując - popełniłem moim zdaniem potrzebny błąd – postanowiłem przetestować czy rzeczywiście system jest zabezpieczony, czy może nie.<br /> <br /> <strong>W skrócie</strong>: złożyłem zamówienie zaraz po przeczytania e-maila, zostało zatwierdzone, parę dni później wysłane i odebrane. Odebrałem tablet Nexus 7 za złotówkę z fakturą na 1023,93 zł.<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> Oczywiście tego samego dnia jak tylko pojawił się kurier skontaktowałem się bezpośrednio z kierownikiem sklepu i opowiedziałem co tak naprawdę zaszło. Szczerze mówiąc zawsze czytam wybiórczo i dopiero teraz zwróciłem uwagę na to, że kierownik wspominał coś na temat instrukcji „jak to zrobić” (czyli jak złożyć takie zamówienie). Pomimo tego, że był piątkowy wieczór i byłem zmęczony, ale biorąc pod uwagę, że nic pożytecznego bym i tak nie zrobił postanowiłem pomóc. Pomóc i poświęcić 3 godziny z życia by rozpisać się i stworzyć taki mini poradnik jak sklep powinien się zabezpieczyć, jak dokładnie doszło do wymienionej sytuacji, łącznie z print screenami itd. Jak wspominałem nie jestem specjalistą z zabezpieczeń, ale jako iż miałem pewne doświadczenie związane z tym co miało miejsce = posiadam pewną wiedzę =&amp;gt; uznałem, że to wiedza pomocna i bezcenna. Podzieliłem się nią.<br /> <br /> Trzy dni później dostałem informację, że poprawka już jest wgrana i sklep zabezpieczony. Zostałem poproszony o skontaktowanie się w celu oddania tabletu za złotówkę i w ramach podziękowania dostałem informację:<br /> <br /> <cite> W związku z tym, że pomógł nam Pan uszczelnić system chciałbym zaproponować, możliwość dokonania w naszym sklepie zakupów po preferencyjnych cenach. Jeśli jest Pan zainteresowany zakupem jakiegoś lub jakiś produktów to bardzo proszę o przesłanie listy na mój adres postaram się zaproponować atrakcyjną ofertę po cenach zakupowych.</cite><br /> <br /> Pomyślałem, to bardzo miło. Ale nie planowałem zakupów, szczególnie RTV AGD chodź szczerze mówiąc ten tablet tak kusił. Może spróbuję spytać o ofertę właśnie na niego. I teraz najlepsze – wiecie jaka jest atrakcyjna oferta po cenach zakupowych na tablet Nexus 7 przygotowana dla mnie? <br /> <br /> <cite> Witam<br /> Z informacji, które uzyskałem wynika, że sklep nie możemy zaproponować korzystniejszej ceny urządzenia. Proszę dokonać zwrotu tabletu we wskazanym sklepie, środki zostaną zwrócone przez sklep internetowy. Proszę wydrukować tego maila (w miarę możliwości) i przedstawić pracownikowi sklepu.</cite><br /> <br /> Niezły upust. Liczyłem na skromne 5%, co i tak wyjdzie drożej niż na allegro, ale co z tego - rabat to rabat. Mały czy duży, docenia się gest. Ojejku - wcześniej rozmawiałem z kierownikiem sklepu – a teraz odpisał mi pracownik. Może zaszło nieporozumienie? Spytałem kierownika, i otrzymałem odpowiedź:<br /> <br /> <cite> Na ten tablet nie mamy możliwości zmiany ceny – na każdy inny tak ten model niestety nie podlega rabatowaniu.</cite><br /> <br /> Stwierdziłem ok. Prosiłem o rabat na produkt, który jest oznaczony „PROMOCJA”. Dam sobie szansę, spytam o cokolwiek, powiedzmy Ipad (też tablet i nie jest oznaczony promocją):<br /> <br /> <br /> <br /> I odpowiedź (specjalna oferta):<br /> <br /> <br /> <br /> Teraz przydał by się taki słynny obrazek Jackie Chana.<br /> <br /> Skoro facet pomógł wykryć błąd, zaproponował, że sam przyjedzie i odda tablet (jestem z Łodzi nie mam daleko do jednego z ich sklepów), a w ramach podziękowania nic nie da się zrobić tylko odpisuje się mu &quot;od tak&quot; to czuje się lekko zażenowany. Nie jestem typem cwaniaczka, który próbuje coś ugrać itd. Czasem człowiek stara się podejść do sprawy uczciwie, poważnie, a w zamian oczekiwał by chociaż poważnego traktowania...

Treści powiązane (9)

Tak to się robi w CDP - patrzeć i uczyć się!

Gregor
z wykop.pl
  • 65

Strona RTV EURO AGD na Facebooku

Marekexp
z facebook.com
  • 26

Komentarze (297)

najlepsze

Solitary_Man
Solitary_Man
09.10.2012, 15:28:26
  • 271
Kupiłeś tablet płacąc 1zl który dostałeś kurierem i masz go oddać? niby dlaczego, oni dali ciała i ja bym nie zwrócił tabletu.
  • 20
Rad-X
Rad-X
09.10.2012, 15:45:30
  • 133
@Solitary_Man: na fakturze jest poprawna cena. Podejrzewam że tym mogliby wygrać sprawę
Solitary_Man
Solitary_Man
09.10.2012, 15:51:03
  • 101
@Rad-X: No tak, bo u nas tylko potrafią Sądami straszyć. Kierownik powinien zaoferować tablet, jako dowód wdzięczności i powiadomienie nas o problemie.
kamdz
kamdz
09.10.2012, 15:55:09
  • 261
Też znajdowałem błędy, też je zgłaszałem, też opisywałem jak je załatać, a jedyne co otrzymywałem to:

Witam, Dzięki za zgłoszenie. Przyjrzymy się aktywności wskazanego Użytkownika. Pozdrawiamy Dział Pomocy Wykop.pl


Jackie Chan
  • 5
kamdz
kamdz
09.10.2012, 16:35:25
  • 116
@bartpl: Ty jesteś bordowy, a nawet odpowiedzieć poprawnie nie potrafisz, więc co to dla mnie za wyróżnienie... :<
n.....c
konto usunięte 09.10.2012, 16:41:28
  • 11
@kamdz: ta - ja dostałem jeszcze osiągnięcie "Wykoptester - za pomoc w testowaniu serwisu" ;D

ale i tak dobrze - w innych serwisach zazwyczaj mnie opieprzali że zgłosiłem lukę ale przedtem zaprezentowałem w publicznym miejscu ;)

a w jednym pogrozili mi nawet policją... i bądź tu dobry :S
Teylor
Teylor
09.10.2012, 15:35:22
  • 217
Trzeba było testowo kupić 100 takich tabletów, i po odpowiedzi, że nie mogą udzielić rabatu na 101-go, odsyłać im te 100 tabletów po 1 codziennie najdroższym kurierem, który nie ma z nimi podpisanej umowy. Najlepiej jeszcze je przez kilka państw przekierować, a co, niech pozwiedzają.
  • 7
pacbox
pacbox
09.10.2012, 16:47:18
  • 47
@Teylor: Kupić 1000 tabletów na Pana Zdzisia z pod sklepu, któremu i tak wszystko zwisa...
DzikiPiesDingo
DzikiPiesDingo
10.10.2012, 08:08:31
  • 7
@Aleoledacfaraddadf: jedynym, który najchętniej by wszystko za bezcen chciał był pracownik EURO AGD, który wyłudził darmową usługę zabezpieczenia strony...

PS. Założe się, że pracuś poleciął zaraz do przełożonego i za ohaterski czyn przytulił przyjemną premię. Dlatego korespondencje do takich firm adresuje się do kilku osób, by któraś nie mogła 'przywłaszczyć pomysłu'
w3s
w3s
09.10.2012, 16:37:50
  • 181
Trzeba było najpierw napisać o błędzie tutaj. Po tym, jak pół Wykopu kupiłoby sobie iPady, pralki i odkurzacze za złotówkę, deser.pl (albo jakieś inne medium gazety) mógłby 'artykułem' poinformować że w Euro Rtv Agd mają błąd.
  • 5
dj-armando-znowu
dj-armando-znowu
09.10.2012, 18:03:17
  • 44
@w3s: zartujesz? wykopowicze mieliby iPady kupowac sobie?
wts
wts
09.10.2012, 18:17:47
  • 22
@dj-armando-znowu: Tak, a później sru na allegro ;)
rautha
rautha
09.10.2012, 16:01:31
  • 169
Nie zdziwiłbym się gdyby ktoś bezpośrednio z firmy wziął zasługę znalezienia błędu i jego usunięcia dla siebie.
  • 3
r.....g
konto usunięte 09.10.2012, 16:05:34
  • 106
@rautha: Pewnie tak, premie dostał, może awans.

Dlatego nie mógł nexusa zaoferować za darmo, tylko głupimi rabatami chciał sypnąć które daje każdemu znajomemu.
kamdz
kamdz
09.10.2012, 16:19:42
  • 9
@LuQa: chyba raczej dopiero straci pracę
P.....a
konto usunięte 09.10.2012, 15:47:40
  • 165

Komentarz usunięty przez moderatora

Gregor
Gregor
09.10.2012, 16:42:27
  • 154
@Platyna: Potwierdzam. Pracuje tam brat mojego szwagra. Jest strasznym wieśniakiem. Dlatego zrobili go kierownikiem sklepu.
sunsu-sun
sunsu-sun
09.10.2012, 15:54:53
  • 148
@Platyna: Dokładnie, tak duża firma więc jeden tablet za "darmo" nie zrobi im różnicy. Na dodatek facet uchronił firmę przed kto wie ogromnymi stratami.

PR firmy = żenua :(.
Dreszczyk
Dreszczyk
09.10.2012, 16:23:21
  • 139
Taki z ciebie spec od bezpieczeństwa, a na drugim screenshocie to już swoich danych, Ewelinko nie zasłoniłaś.
  • 16
haxxx
haxxx
09.10.2012, 16:32:55
  • 85
@CichyBob: albo Ewelinka to słup i tak naprawdę ona będzie musiała oddać nexusa
yuio
yuio
09.10.2012, 16:38:28
  • 84
@Dreszczyk: Mój błąd. Ale to nie jest fake, zamawiałem na narzeczoną - stwierdziłem, że wezmą pod lupę zamówienie na moje dane.
44444
44444
09.10.2012, 16:25:59
  • 138
Jutro będzie o tym głośno. Na bank dostaniesz Nexusa albo i iPada i jeszcze bedą Cię przepraszać. Zasługujesz na to.
  • 5
mielon
mielon
09.10.2012, 17:35:57
  • 53
@44444: co do Nexusa albo i iPada

to raczej
Pobierz
źródło: comment_Uy3fprMthVUkRvyJ4vClm8FLKMzwn40q.jpg
WesleyGibson
WesleyGibson
09.10.2012, 17:16:29
  • 10
@44444: taaaa, w całej Polsce kierowcy zatrzymają autobusy, pasażerowie zaczną klaskać...

A autorowi współczuję, przedstawiciele sklepu zachowali się żenująco.
Ictinaetus
Ictinaetus
09.10.2012, 16:33:11
  • 115
Teraz wyobraźcie sobie Amazona w tej sytuacji.
  • 21
a....._
konto usunięte 09.10.2012, 16:40:50
  • 112
@Ictinaetus: Wysłali by mu 101 kindli
illuminati23
illuminati23
09.10.2012, 16:48:42
  • 90
@Ictinaetus: Nie muszę sobie wyobrażać.

Z 10 lat temu, czyli dawno dawno temu jeśli chodzi o czas internetowy, amazon brytyjski miał promocje, dawał kupony 5-funtowe - nie pamiętam dokładnie jak to było, ale mogłeś polecić jakiegoś maila, tam wysyłali, a jak ktoś zrealizował kupon na zakupach, to Tobie dodawali kolejne kupony w ramach podziękowań.

I teraz błędy - dało się znaleźć pozycje tanich książeczek, których koszty łącznie z wysyłka były <
varez
varez
09.10.2012, 17:02:36
  • 83
WTF? Czy ja dobrze widzę, że iPad, który na stronie widnieje z ceną 2099 kierownik chciał sprzedać po atrakcyjnej cenie 2399, czyli 300zł drożej? o.O
  • 2
yuio
yuio
09.10.2012, 17:22:38
  • 35
@varez: Nadal taniej niż w Apple Store :)
Sebaall
Sebaall
09.10.2012, 17:56:03
  • 12
@yuio: nie taniej :), cena w Apple Online Store to 2099zł za 16GB bez modemu 4g (czyli taka wersja jak ich pytałeś)
exodus
exodus
09.10.2012, 16:41:02
  • 76
Zgłosiłem kiedyś do XKOMu błąd XSS podając im w URL skrypt alartujący, pracownik mi odpisał, że taki produkt nie istnieje, żebym sprawdził link :D
cabis
cabis
09.10.2012, 16:40:49
  • 66
uczciwość nie popłaca, zbyt często się o tym przekonuję, trzeba było sobie zamówić z 10 na "słupa" to może by cię potraktowali poważnie
  • 2
b0b3k
b0b3k
09.10.2012, 16:42:32
  • 7
@cabis: sad but true ..
Pulok
Pulok
11.10.2012, 16:09:42
  • 2
Oczywiście, że uczciwość jest dobra. Twierdzenie, że nie popłaca czyni, że każdy kombinuje, bo nikt nie chce być uczciwy i potem samo się już nakręca.

Jestem uczciwy, kilka razy za to oberwałem, ale po pierwsze nie dałem się obedrzeć z człowieczeństwa, a po drugie ludzie znają moją uczciwość i mam też z tego wymierne korzyści. I tak najważniejszą korzyścią jest to, że mogę spojrzeć w lustro i powiedzieć "jestem człowiekiem". Ten pieprzony
UpsideDown
UpsideDown
09.10.2012, 16:39:11
  • 53
Za tydzień pojawi się wykop że firma zdecydowała się jednak za darmo wysłać Nexusa z podziękowaniem :P
  • 1
sciana
sciana
09.10.2012, 23:55:44
  • 2
@UpsideDown: Takiego, po odpakowaniu będzie mógł od razu zapakować ;) Ale myślę że przydałby się akurat kierownikowi.
milky_way
milky_way
09.10.2012, 16:39:13
  • 49
Z tego co się orientuję, to w Stanach taka metoda pracy wśród speców od bezpieczeństwa komputerowego jest dosyć popularna. Znajdujesz lukę i oferujesz że ją załatasz. Jeśli jest firma, której zależy na bezpieczeństwie, z chęcią zaoferują ci wynagrodzenie za polepszenie zabezpieczenia. Wydaje mi się, że profesjonalna firma, powinna utrzymywać dobre kontakty z takimi użytkownikami. Przecież jak go olejesz to może ci zrobić niezłe szambo wykorzystując lukę. Swoją drogą, polecam Nexusa.
  • 8
Ivanow
Ivanow
09.10.2012, 18:55:05
  • 33
@milky_way: A w Polsce pamiętam jak była afera - koleś znalazł błąd SQL injection na stronie jakiejś firmy, napisał do nich, że może naprawić, to zrobili prowokację, po spisaniu umowy i wręczeniu zapłaty z sąsiedniego pokoju wpada policja i zakuwa gościa w kajdanki. Potem poszukam to dodam link.
b.....b
konto usunięte 10.10.2012, 01:31:44
  • 11
@peterpan: Jest nawet wyrok w tej sprawie http://di.com.pl/news/23837,0,Precedensowy_wyrok_w_sprawie_SQL_Injection.html
golagolagola
golagolagola
09.10.2012, 17:09:14
  • 44
Bezapelacyjnie powinni dać Ci tablet za tę złotówkę i jeszcze podziękować, ale to Polska, tutaj patrzą tylko jak i ile zarobić na drugim...
r.....g
konto usunięte 09.10.2012, 15:56:50
  • 44
A to mendy, nigdy więcej tam nic nie kupie
  • 1
e.....o
konto usunięte 09.10.2012, 20:47:35
  • 20
@ripperg: wielkie wyrzeczenie to to nie jest, bo drogo u nich jak cholera ;)
kabiz
kabiz
09.10.2012, 17:01:45
  • 33
Nie mają nie tylko klasy, ale choćby odrobiny przyzwoitości. Dzięki tobie zaoszczędzili sporo pieniędzy. Oddaj im ten zakup i kup gdzie indziej. Obiecuję, że będę starannie omijać tę sieć.
Smartek
Smartek
09.10.2012, 16:51:45
  • 28
Ja bym Nexusa nie odsyłał i poczekał, aż sobie o nim przypomną i na próby kontaktu z ich strony.

Jakby zamknęli z taką fakturą miesiąc rozliczeniowy to już by nie mogli tego cofnąć :-).
sroobeush
sroobeush
09.10.2012, 16:44:51
  • 27
Są firmy zasługujące na to, by do nich wracać o powtórnie korzystać z usług za chociażby ich podejście do klienta. A są też pseudofirmy, RTV EURO AGD jak widać do nich należy.
  • 6
yuio
yuio
09.10.2012, 17:29:44
  • 7
@sroobeush: Masz rację. Akurat ja robiłem już dawniej zakupy w tej firmie (nie z uwagi na cenę, ale z powodu dostępności pewnych produktów 'od ręki' zaraz po premierze). Nie miałem negatywnych doświadczeń z tym sklepem. Po prostu się wkurzyłem i z powodu groteskowości całej sytuacji już sam nie wiedziałem czy słusznie.
LostHighway
LostHighway
09.10.2012, 17:54:03
  • 2
@sroobeush: Należy wziąć pod uwagę, że to była decyzja jednej osoby a nie całego sklepu... Możliwe, że inny 'kierownik' postąpił by inaczej i wrzucił Nexusa w koszta :)
alfokloda0
alfokloda0
09.10.2012, 15:51:09
  • 27
I w takich sytuacjach zastanawiam się jak te firmy utrzymują się na powierzchni, przecież to obsługa jak w Bantustanie.
  • 3
WielkiMistrzZakonu
WielkiMistrzZakonu
09.10.2012, 17:14:49
  • 53
@alfokloda0: W tej chwili właśnie ktoś w Bantustanie utyskuje na lokalną firmę: "Obsługa jak w Polsce!"
dave8
dave8
10.10.2012, 11:01:45
  • 1
@alfokloda0: bo to są sklepy dla idiotów i utrzymują sie z wieśniaków nie wiedzących co to Allegro lub Ceneo i kupują dużo droższy sprzęt w najbliższym hipermarkecie zamiast poszukać na sieci...
m.....i
konto usunięte 10.10.2012, 13:28:58
  • 23
A tutaj odpowiedź RTV EURO AGD

w opisywanej sprawie:

Przyznajemy, że cała sytuacja wynikała z kilku popełnionych przez nas błędów – technicznego w mechanizmie sklepu oraz z nieprzemyślanej komunikacji z Klientem.

Jesteśmy wdzięczni, że Klient wykrył nieszczelność systemu i zachował się bardzo uczciwie – jego postawa jest godna naśladowania. Zgłoszony przez niego błąd, został szybko naprawiony. Co ważniejsze uświadomił nam braki, które mieliśmy jako firma w kontaktach z takimi Klientami.

Była to
  • 6
mazaken
mazaken
10.10.2012, 17:59:43
  • 15
@XpedobearX:

Teraz to mu za darmo tego iPad'a dadzą, żeby bajzel posprzątać. Szkoda, że zwyczaj przepraszać firmy mają dopiero, jak się o antyreklamie dowiedzą.
Zdzislaw1
Zdzislaw1
11.10.2012, 06:08:32
  • 9
Teraz to mu za darmo tego iPad'a dadzą, żeby bajzel posprzątać. Szkoda, że zwyczaj przepraszać firmy mają dopiero, jak się o antyreklamie dowiedzą.


@mazaken: Nawet tablet za 2k nie zwróci setek tysięcy zepsutego PR. Kierownik powinien dostać kopa z wpisem do dokumentów i może wtedy jakiś goguś pomyśli 2x zanim zniszczy swojej firmie ciężko wypracowaną dobrą opinię. BTW nie mam nic do euro, ale takie cwaniaczki skutecznie budują negatywne skojarzenia.
neoandrew
neoandrew
09.10.2012, 16:45:50
  • 23
Takie chamy, w sumie na nic nie liczyłeś, ale jak już się zadeklarowali to mogli coś ci dać, choćby ten tablet, a co, skoro pewnie uchroniłeś ich przed potencjalnymi niezłymi tarapatami.

Interesuje mnie natomiast jak odkryłeś lukę?
  • 1
neoandrew
neoandrew
10.10.2012, 21:09:42
  • 1
@yuio , to jak to było z tą luką?
Chicane
Chicane
10.10.2012, 18:26:15
  • 16
no proszę :D
Pobierz
źródło: comment_Cvo4zhfL3Nj4Gd0sQo2t2nhu8o7kg1Uo.jpg
mielon
mielon
09.10.2012, 17:20:11
  • 15
@yuio: Wykopuje może to coś da ;)
b0b3k
b0b3k
09.10.2012, 16:40:00
  • 10
ciesz sie, ja za luke w komputroniku dostałem ich "zegareczek" z logiem komputronika, kubek i długopis ;) oczywiscie znizki tez, ale wygladaja tak jak u Ciebie :P
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >
  • Wykopujący (2274)
  • Zakopujący (22)

Hity

tygodnia

Egipska petycja przeciwko czarnej Kleopatrze Netflixa zbanowana za 'nienawiść'
3714
Chcesz zostać naukowcem? Dostaniesz stypendium, ale tylko jeśli jesteś kobietą
2023
Obajtek o cenie benzyny. Paliwa nie mogą być tańsze, bo będzie paraliż kraju.
1916
Egyptian lawyer sues Netflix over Queen Cleopatra - Egypt Independent
1675
Ukrainka tłumaczy jak otrzymać 1500 zł emerytury za tydzień pracy
1607
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #ciekawostki
  • #nauka
  • #zainteresowania
  • #komputery
  • #rozrywka
  • #swiat
  • #internet
  • #motoryzacja
  • #polska
  • #informatyka

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl