Ciekawe jak będzie zoptymalizowane. Bo z uruchomieniem nie powinno być problemu nawet na 3-4 letnich maszynach ale obawiam się, że może być ten sam problem co byl w CS4 i np City XL, że po przekroczeniu pewnej ilości mieszkańców procesor jakim potworem by nie był nie dawał rady z symulacją i w efekcie gra przestawała reagować na zmiany a fpsy nagle leciały na łeb. Pamiętam jak jeszcze miałęm Core 2 Duo 3Ghz
@LibertyPrime: Bo normalnie po jakimś czasie ta gra się nudzi nawet bardzo szybko. Wystarczy kilka misji że trzeba odbudować miasto z kataklizmu i zupełnie inaczej się już gra bo masz jakiś cel
@jack-lumberjack: Chociażby to że ulice odblokowują się zależnie od liczby mieszkańców przez co ciężko jest zaprojektować cokolwiek optymalnie. Miałem już miasto, chciałem poszerzyć ulice bo zaczęły robić się korki. No to burzę okoliczne domki, klikam ulice i jebs zablokowane bo liczba mieszkańców spadła. Do tego jakieś głupie zachcianki poszczególnych klas sprawia że gra sprowadza się do budowania parków, kin itd żeby odblokować większy szpital niż na optymalizacji miasta. Do tego strach
@Kuls: Do simcity 4 była masa modeli wykonanych przez fanów serii. Od dróg, przez budynki i samochody a nawet krzaczki i drzewka. Myślę że z tą wersją będzie podobnie.
Komentarze (237)
najlepsze
"Will there be a Beta for the Mac version?
No, the Beta is for PC only."
Linux??
@Kuls: Do simcity 4 była masa modeli wykonanych przez fanów serii. Od dróg, przez budynki i samochody a nawet krzaczki i drzewka. Myślę że z tą wersją będzie podobnie.