do mnie wydzwaniają od paru tygodni, bo czują, że kończy się umowa... strach się bać... jeden idiotyzm że livebox musi być co tydzień albo po każdym włączeniu synchronizowany z dekoderem, żeby mieć TV, 2 że ile razy się sam resetował i hasło zmieniało na standardowe, trzy płatna infolinia w niczym nie pomaga, cztery bycie "stałym klientem" nie upoważnia do żadnych zniżek... burdel w papierach i dziadowska obsługa to jedno, gorzej, że klient
Chciałem założyć internety na wsi (Neo-DSL), dostałem kosztorys na 38* tysięcy złotych, gdyż TPSA musiała wymienić kabel.
Od tamtej pory dzwoniła do mnie Pani z Orange jakieś 10 razy, chcąc sprzedać internet bezprzewodowy w "nowej technologii", którego nie uznaję jako łącze stałe. Czy ktoś może miał z tą technologią (bodaj CDMA) coś do czynienia?
* - przy 5 chętnych z wspomnianej wsi, zrobią to za darmo, jednak wszyscy zainteresowani jakieś łącze już
@Frostoriginal: wieś wsią jest dość małą, słyszałem o długodystansowym internecie bez kabli, jednak bez pozytywnych opinii jak dotąd. Nie mniej - zapytam ;)
22 sierpnia przedłużyłem umowę on-line z 1mega do max 10. Na moim koncie przez które przedłużałem wyskoczyło mi, że mogę wyciągnąć 6 mega i to mi pasowało. Zamówienie złożone, kurier miał być 29 sierpnia lecz go nie było. Kilka telefonów na infolinię oraz ze 3 maile i dostałem swoją umowę 17 września. Szlag mnie trafiał z tym czekaniem ale ok. Nową prędkość miała być aktywna max
@Tomek72222: pisz maila do UKE, przedstaw całą sprawę, najlepiej zrób do zgodnie z jakimś tam drukiem, który oni udostępniają i zaskarż w niej operatora... oni wtedy od razu zmieniają nastawienie, już nie "zlewają" reklamacji, tylko wypełniają polecenia UKE i "wyjaśniają" sprawę... ja miałem 1Mbit w playu, przedłużyłem na 2 Mbity przez telefon i dalej miałem 1 Mbit... przez telefon najwięcej oszustw popełniają "przedstawiciele" operatorów, dlatego lepiej iść do salonu i podpisać
@Tomek72222: opisaną przez Ciebie sytuację należy wyjaśnić, żeby móc to uczynić potrzebujemy Twoich danych. Możesz je bezpiecznie przekazać przez formularz pomocy: http://on.fb.me/GBc6Hm, bądź bezpośrednio na adres: facebook.pomoc@orange.com. Z całą pewnością sprawę potraktujemy poważnie.
@likedat : Orange Polska mając na uwadze dobro Klientów prowadzi szeroko zakrojoną akcję rozbudowy i modernizacji infrastruktury telekomunikacyjnej, dzięki czemu nasze usługi i ich opcje będą dostępne dla większego grona Klientów. Proces rozbudowy obejmuje całą Polskę, przez co
@OrangeEkspert: z chęcią bym sprawdził jak Orange Polska zadba o mnie tym razem, składając nowe zlecenie przyłączenia Neostrady na działce po raz kolejny, jednak obawiam się narażenia na, przećwiczony już, schemat:
1. Pod moją nieobecność przyjedzie technik w celu dokonania montażu, zadzwoni, powie, że sprawdził i na pewno będzie działać, po czym kontakt się urwie - z Neostrady nici.
2. Weryfikacja słów technika w dziale TP z numerem zgłoszenia (miało się
Miałem podobny problem. Według ich strony oraz konsultanta mogłem wyciągnąć max 20 Mb + telewizja po kablu. Przyszedł technik stwierdził że max z tv po kablu to 10 Mb ( a miałem o zgrozo 6Mb za 180 pln z tv) . Co ciekawe za kilka dni dzwonili z netii z promocją jaki kabel taki net i na siłę Pan konsultant wpierał mi że 20 Mb uciągnie.
@stuwa200: Ja od marca tego roku miałem perypetie z jeszcze TP. Przysłali mi dwie nieistniejące umowy na 20Mb bo tyle chciałem po czym się okazało, że nie da się 20.. czekałem miesiąc na umowę 10Mb w końcu poszedłem do salonu i podpisałem umowę na 6 Mb.. ale coś poszło nie tak bo tej umowy też nie było.. w końcu jakoś mając już kila umów na ich magicznej stronie wszedłem na swoje
Komentarze (26)
najlepsze
prosimy o 2 nowe kategorie zakopu
1)Paginacja.
2)Pszemek Pajonk i spółka.
Od tamtej pory dzwoniła do mnie Pani z Orange jakieś 10 razy, chcąc sprzedać internet bezprzewodowy w "nowej technologii", którego nie uznaję jako łącze stałe. Czy ktoś może miał z tą technologią (bodaj CDMA) coś do czynienia?
* - przy 5 chętnych z wspomnianej wsi, zrobią to za darmo, jednak wszyscy zainteresowani jakieś łącze już
22 sierpnia przedłużyłem umowę on-line z 1mega do max 10. Na moim koncie przez które przedłużałem wyskoczyło mi, że mogę wyciągnąć 6 mega i to mi pasowało. Zamówienie złożone, kurier miał być 29 sierpnia lecz go nie było. Kilka telefonów na infolinię oraz ze 3 maile i dostałem swoją umowę 17 września. Szlag mnie trafiał z tym czekaniem ale ok. Nową prędkość miała być aktywna max
@likedat : Orange Polska mając na uwadze dobro Klientów prowadzi szeroko zakrojoną akcję rozbudowy i modernizacji infrastruktury telekomunikacyjnej, dzięki czemu nasze usługi i ich opcje będą dostępne dla większego grona Klientów. Proces rozbudowy obejmuje całą Polskę, przez co
1. Pod moją nieobecność przyjedzie technik w celu dokonania montażu, zadzwoni, powie, że sprawdził i na pewno będzie działać, po czym kontakt się urwie - z Neostrady nici.
2. Weryfikacja słów technika w dziale TP z numerem zgłoszenia (miało się