Niesamowity silnik zniszczeń oparty na CryEngine 3
Kiedyś był na wykopie ale niedawno autor zaprezentował nową wersję z nowymi samochodami, zderzeniami pomiędzy nimi i kilkoma innymi bajerami.
k.....5 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 30
Kiedyś był na wykopie ale niedawno autor zaprezentował nową wersję z nowymi samochodami, zderzeniami pomiędzy nimi i kilkoma innymi bajerami.
k.....5 z
Komentarze (30)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.youtube.com/watch?v=8NDzvQ8WVkM
Lusterko zachowuje się jak dildo!
Sama fizyka nie wystarcza, gdy chodzi o zniszczenia - tutaj gra rolę głównie to, że wszystkie materiały są w pewnym zakresie sprężyste (nawet szkło, do pewnych bardzo małych odkształceń), a od pewnego momentu odształcenie przestaje być sprężyste i staje się trwałe. Czyli charakterystyka każdego materiału w obiekcie to nie tylko jego masa, gumowatość-elastyczność, ale też granica wytrzymałości sprężystej i nieliniowa zależność odkształcenia od siły
takie to wszystko elastyczne żeby lepiej zademonstrować działanie fizyki w czasie rzeczywistym. dla silnika fizycznego samochód/drzewo/etc to tylko obiekty. to developer później określa czy dany obiekt ma się zachowywać jak galareta, szkło, czy blok stali i tyle ;P