Jak supermarkety manipulują klientem
Nad twoim zachowaniem pracują setki naukowców, psychologów i speców od marketingu. Nie ma żadnych przypadków. Ustawienie półki, kolor opakowania, kolejność alejek itd. Wszystko jest opracowane z laboratoryjną precyzją. A ty masz o tym nie wiedzieć.
- #
- #
- #
- 45
Komentarze (45)
najlepsze
Co innego Biedronka czy Lewiatan. Żona przez telefon jest w stanie mnie poinstruować :) "Minąłeś półkę z makaronami to skręć w prawo i weź majonez". Dlatego zakupy trwają 5min. a nie 50.
To wystarczy aby większość tego psychologicznego mumbo-jumbo można było wsadzić między bajki. Owszem, człowiek nadal będzie się nabierał na niektóre sztuczki ale jak wejdzie do sklepu najedzony to nie odwiedzi bistro, nie skusi się na darmowe próbki i nie wyjdzie z kartonem słodyczy i masą zbędnych rzeczy na które właśnie miałby chęć.
@Mete: Australijski :) Anglicy mówią "czyściej".