Jak wyglądają reklamacje w Komputroniku?
Moje ostrzeżenie przed zakupami w sklepach Komputronik. Ja kupiłem i strasznie żałuję od kilku dni jestem bez telefonu i nie mam żadnej pewności, że nowy/stary telefon otrzymam w najbliższym czasie.
tenmacieju z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 141
Komentarze (141)
najlepsze
Odpowiem ci, dlaczego sprzedawca odsyła reklamowany towar do serwisu.
Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądania konsumenta. 14 dni to okres, w którym sprzedawca może stwierdzić czy zaistniała niezgodność z umową, a w przypadku stwierdzonej niezgodności jej rodzaj i stopień, które mają znaczenie dla ustalenia zasadności wybranego roszczenia przez konsumenta.
Granicą zasadności żądania kupującego jest niemożliwość naprawy albo wymiany lub nadmierność kosztów.
Jednakże należy mieć również na
1. Dzwonimy do Supportu HTC - przygotować należy IMEI, IMIĘ, NAZWISKO (nasze oczywiście - nie telefonu ;) )
2. Dostajemy namiar na firmę do której wyślemy fonik
3. Wysyłamy tej firmie nasz fon dołączając gwarancję i opis problemu - na koszt odbiorcy
4. Sprawdzamy na stronie owej firmy
@kobayashi: Po co analiza skoro prawo mówi, że wada występowała w momencie wydania. Ty jako konsument masz prawo zażadać wymiany na nowy wolny od wad albo decydujesz się na naprawę. Nie decyduje o tym sprzedawca. Laska, która odmówiła przyjęcia towaru powinna się podpisać na piśmie z imienia i
Jak sprzedawali mi telefon to było na "już"
Jak chciałem go oddać to 3 miesiące prosiłem się o zwrot kasy. Nie odpowiadali na maile, gubili listy polecone...
Wyleczyli mnie z zakupów u nich.
@luke21: ale list polecony po pewnym czasie jest uznany za doreczony i tyle.
Jako, że ten tablet to moje narzędzie pracy proszę podpowiedzcie czy jest jakaś szansa na wymianę od ręki