@Gregfield: niestety, target to właśnie klientela 15-16 lat, którzy chcą się przylansić z kubeczkiem. Raz zdarzyła się jakaś szesnastka, która bardzo się ucieszyła, że dostanie torebkę papierową z logiem Starbaka... cóż taki marketing
@WykopToKolkoWzajemnejAdoracji: i tak i nie. Głównie chodzi o to, żeby nawiązać z klientem kontakt. Teoretycznie trzeba pytać o imię bo jak nie to kierownik opieprzy (sam czasem opieprzałem). Jednak podam tutaj przykłąd delikatesów do których chodzę. Tam obsługa zawsze żartuje, śmieje się, pyta co u mnie bądź żartują w stylu "dzisiaj piwa nie sprzedajemy- system nam się zepsuł". Natomiast obok pani z Żabki pracuje za karę- więc tam jakoś mi
@Grifin: przypadek klientek, które brały same puste kubki :) serio, takie dziewczyny się zdarzały. Na szczęście nie wszystkim się tak popie#$@% i takie przypadki były raczej rzadkie ;]
Komentarze (277)
najlepsze