Samochód nowoczesny - studium #!$%@?.
Doszło do zupełnie nowej sytuacji, kiedy to zamiast klienci domagać się postępu, bronią się przed nim rękami i nogami krzycząc „My wolimy Balerona W124″, ale realia światowej ekonomii wymagają, żeby ten postęp wbijać im w gardła siłą przepisów, które ustalają władze pod naciskiem lobby producentów.
scratcher z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 191
Komentarze (191)
najlepsze
ja osobiście jeździłem już wieloma pojazdami, raczej kilku lub kilkunastoletnimi niż nówkami no ale właśnie poza rzeczami w artykule ze znaleziska mam kilka własnych spostrzeżeń. wniosek napiszę od razu, przyjemniej mi się jezdzi czymś prostym. koła, silnik, gaz, hamulec - kierowcą i władcą pojazdu jestem ja!
- po jaką cholerę robić czujniki pasów? dobra bezpieczeństwo itd ale po 1 niektórzy nie mogą jeździć albo
@caly_marcin: wystarczy samo zapięcie bądź jak kto woli (Tato pozdrawiam!) zapiać pas od pasażera w miejsce swojego.
Zabrakło R, czyli Rozruch
@gugas: Tak mi się skojarzyło:
HISTORIA JEDNEGO PASSATA 1.9TDI 1999R (model 2000)
zakupiony od niewidomego 91 letniego oficera SS w stanie spoczynku (żona adwokat, syn pilot, córka lekarz), 94tys. przebiegu gdyż było
@cyther: No aktualnie to kupujemy w Polsce auta kosztujące dużo i awaryjne więc...
Ale przecież na
na 99% szybciej rozleci się Twój elektroniczny sprzęt codziennego użytku niż jakiś elektroniczny bajer z BMW czy Merca...
Fakt, jestem
Super auto, wygodne, dynamiczne - silnik 2.0 TDI 140 koni - jazda to sama przyjemność.
Wbrew opiniom silnik dokulał 250tyś i nic się z nim złego nie działo, głowica nie pękła.
Ale 1. - Hamulec ręczny dla bab -czyt. elektryczny - wymiana tylnych klocków tylko z użyciem komputera, bo coś musi odblokować ręczny. Dodatkowo same urządzenie może nie jest awaryjne
Komentarz usunięty przez moderatora
Kilka przykładów:
poprzedni, ładny Focus http://img2.netcarshow.com/Ford-Focus_ST_2006_800x600_wallpaper_05.jpg
nowy Focus -