Naprawdę straszne: jeden marketingowiec zrobił reklamę podobną do innej. Jak on mógł wziąć i pozmieniać cudzy pomysł! Przecież to się nigdy w dziejach nie zdarzało: wzorowanie się na czymś uznanym i dobrym to najgorsza zbrodnia, całkowity brak szacunku i oznaka absolutnej pogardy.
Burza w szklance wody.. a raczej: o szklankę wody..
Spory o reklamy, które widziało może 3% konsumentów... bardziej chodzi pewnie tylko o rozgłos z powodu pozwu, niż o samą reklamę. Nie ważne co mówią, o czym mówią, aby tylko mówili...
@worldmaster: Dekompresja na wysokości przelotowej, wypadły maski, przy okazji zaiskrzył się generator tlenu i było trochę dymu i mały ogień, ale został ugaszony,potem szybkie zniżanie i lądowanie w Sofii.
Jest podobnie, ale nie identycznie. Pepsi cola tez jest podobna do coca coli w smaku, butelki mają podobnie. Jeżeli będą się firmy sądzić, że coś jest do czegoś podobne to będzie strach coś wymyślić. "Pozywam ciebie do sądu, u mnie w logo też jest kółko!!!" lepiej, żeby do czegoś takiego nie doszło. A co do life to widać jacy oni są, nie umieją wymyslić to sciągaja, ale jak ktoś chce frugo to
Komentarze (152)
najlepsze
Spory o reklamy, które widziało może 3% konsumentów... bardziej chodzi pewnie tylko o rozgłos z powodu pozwu, niż o samą reklamę. Nie ważne co mówią, o czym mówią, aby tylko mówili...
Jakoś wyciszono sprawę... Był pożar czy coś innego?