Ostateczne wytłumaczenie kwestii suwaka drogowego
![Ostateczne wytłumaczenie kwestii suwaka drogowego](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_FiWE8C7bMwodPw6gxn6GjXGob01iuW5k,w300h194.jpg)
Po co jeździć "na suwak" skoro można bawić się w szeryfa i zablokować przy okazji rondo? Screenshot znaleziony na skycrapercity.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 82
Po co jeździć "na suwak" skoro można bawić się w szeryfa i zablokować przy okazji rondo? Screenshot znaleziony na skycrapercity.
Komentarze (82)
najlepsze
Jeśli nie ma możliwości jego opuszczenia - tak.
No właśnie o to m.in
Oczywiście zdarzają się i debile. Ostatnio jechałem przez Gdańsk, i jakaś #%!@a z DHL-społecznik j!#!ny usiłował zajechać mi drogę, bo "jak wszyscy stoją na lewym pasie w korku to i ja powinienem" i strasznie
Wracając ostatnio tamtą trasą. (w godzinach popołudniowych znaczne zakorkowanie się robi). I tak jestem kierowcą osobówki używam cb. I ruszyli mi gula kierowcy tirów, tym "dobrze scania przyblokowałeś ich bo byśmy nigdy nie wyjechali", "o tamten w srebrnym chciał lewym pasem to teraz go przytrzymajcie" - Na moje protesty oraz
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Pierwsza podstawowa zasada suwaka non-stop łamana: nie możesz wyprzedzić samochodu który jechał przed tobą twoim pasem.
Co chwila jest tak, ze włączają się na raz 3 samochody, pięknie na suwaczek, robi się miejsce i wtedy czwarty
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Suwak w mieście (lub tam gdzie za nim jest przeszkoda - światła, skrzyżowanie itp.) - wtedy powinno się jechać oboma pasami do końca, by nie blokować bocznych dróg.
2. Suwak poza miastem (obwodnica, autostrada - nie ma przeszkód, bocznych dróg) - nie powinno się jechać pasem wolnym do końca, tylko wpasować się w "zakorkowany" pas możliwie szybko. Jeżeli przez nas