Sprawa jest do wyjaśnienia a nie do napiętnowania. Lepiej wysłać maila z prośbą o poprawienie strony (tak tak jest formularz z prośbą )TUTAJ niż robić wielką aferę.
Klient: i zapłaciłem za niego jak za razmowę międzynarodową!
Klient: dlaczego nie ma nigdzie o tym wzmianki
Klient: nagłośnie sprawę w internecie
Zuzanna: Przekazałam to już z prośbą o uściślenie tej informacji
Nie za bardzo rozumiem też dlaczego tak agresywnie wskakujesz na bogu ducha winną
@mamatata7: To wyjaśnij mi jak to się dzieje, że inne firmy jakoś potrafią wyjść z takich sytuacji z twarzą? Przykładów można by mnożyć na pęczki, zaczynając od (chyba wszystkich) przygód z amazonem, poprzez nasz rodzimy Włocławek, aż do (znowu rodzimego) JAL'a, o którym było głośno na wykopie dośc nie dawno.
A za taką gafę Philips, powinien przeprosić, dodać informację na stronę i oddać gościowi, który to zglosił kasę, chociażby za poświęcony
To wyjaśnij mi proszę jak pani z infolinii ma taki problem rozwiązać? Myśl intensywnie. Myśl. Myśl. Ona nawet nie wie o co chodzi i zaczyna rozumieć po jakimś czasie. A tutaj trzeba dużo pracy tak naprawdę żeby to rozwiązać. Pracy i co ważne czasu, bo nawet taka głupota to kilkanaście godzin pracy.
Telefon zgłaszającego problem z błędem na stronie na bank mają więc jeśli mają "twarz" to zareagują. I tyle.
@mamatata7: A Ty zastanów się proszę, czyja jest to wina, że pani na infolinii nie ma wystarczających uprawnień/środków, aby móc w podobnej sytuacji zareagować w sposób, który uchroni dobry wizerunek firmy? Nikt tu nie oskarża bezpośrednio biednej pani na infolini, tylko firmę, która ją zatrudnia. Tak jak powiedział @volk3r, mogła wziąć jego dane i się odezwać w późniejszym terminie po ustaleniu wszystkiego z kim trzeba, ale tego nie zrobiła.
@KrzaQ2: Masz rację 0800 xxx xxx jest darmowy, ze stacjonarnych, ale to nie jest 0800, tylko 00800 a po tym masz 8 (zamiast 6 standardowych) cyfr. Podpis natomiast wprowadza błąd, twierdząc że numer jest darmowy. Jeżeli darmowy jest tylko z numerów stacjonarnych to powinn abyć o tym jakaś informacja, bo jakby nie patrzeć nie wszyscy maja jeszcze stacjonarki w domu...
Komentarze (22)
najlepsze
Klient: dlaczego nie ma nigdzie o tym wzmianki
Nie za bardzo rozumiem też dlaczego tak agresywnie wskakujesz na bogu ducha winną
A za taką gafę Philips, powinien przeprosić, dodać informację na stronę i oddać gościowi, który to zglosił kasę, chociażby za poświęcony
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Telefon zgłaszającego problem z błędem na stronie na bank mają więc jeśli mają "twarz" to zareagują. I tyle.
Wszystko
Mimo to konsultantka z czatu też nie zabłysnęła
Jak do mnie ktoś dzwoni też nie pobieram co nie oznacza, że mój nr. jest bezpłatny.