Daj przejechać karetce, ustaw pojazd według tych wskazówek!
Ile razy byłeś lub byłaś świadkiem przeciskającej się w korku karetki pogotowia? Czy wiesz że istnieje prosty sposób aby bez przesuwania Twojego auta, karetka mogła przejechać w największych korkach? Odpowiedź znajdziesz w tym wideo.
hirvi z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 178
Komentarze (178)
najlepsze
No ja p!#%$@%ę, ludzie, wystarczy w lusterko czasem spojrzeć jak się w korku stoi, a nie dłubać w nosie. Widzę, że jedzie rowerzysta czy motocykl, to mu się przesunę, jak blokuje. Widzę, że karetka jedzie, to zjadę w ogóle na trawę jak będzie potrzeba, a jak przede mną ciamajdy stoją, to im mrugnę lub zatrąbię,
@Ragnarokk: No ja tylko czekam az rowerzysci/motocyklisci sie zleca ktorzy w innych wykopach plakali nad tym, ze wredni kierowcy dojezdzaja na maxa do prawej i uniemozliwiaja im przepychanie sie w korku.
..i bądź tu dobry:(
Następnym razem trzymaj jajka w pogotowiu.
@Mariusz_Drugi: Wiesz no nie kazdy jezdzi suvem. A niektore krawezniki bywaja masakryczne niestety. i z nizszym autkiem sie nie da wjechac nie uszkadzajac go.
A tak na serio - nie zdziwiłbym się, gdybym gdzieś usłyszał, że policjanci zatrzymali kogoś za to, że złamał przepisy ułatwiając karetce przejazd... W końcu statystyka sama się nie nabija...
1. na światłach wszyscy mogą ruszyć jednocześnie -> korek rozładuje się szybciej
2. jest możliwość manewrowania
3. jak ktoś z tyłu nie wyhamuje, to zgniecie jednego, a nie kilkunastu...
4. jak ktoś ruszając na pochyłości spadnie do tyłu, to nie trafi na zderzak następnego..
Lepiej mieć oczy dookoła i zawczasu reagować - przecież jak jedzie karetka to spokojnie można się przesunąć do prawej (ile się nie dojedzie do zderzaka), niż sobie życie komplikować, tylko trzeba reagować wcześniej!!! (a nie jak karetka wali takiej paniusi długimi po zderzaku, a ona przez telefon gada i parzty dopiero jak się jedynkę wrzuca), prócz miejsca dla cwaniaków (czasami nawet nieświadomych), to w dodatku wprowadza to innych kierowców w błąd
Większym problemem jest chyba niewiedza kierowców, jak się zachować na wielopasmowej drodze: otóż zasada jest prosta: najbardziej lewy pas skręca w lewo, a pozostałe pasy w prawo. Dzięki temu zawsze obok lewego pasa będzie tunelik dla karetki (i nie będzie