Powitać.
Pracuję w ogólnopolskiej informacji kolejowej. Jest to miejsce do którego zdarza Wam się dzwonić. Pomyślałem, że będziecie ciekawi dlaczego niejednokrotnie nie otrzymujecie interesujących Was informacji, dlaczego musicie tak długo czekać itp. Co prawda trafiłem tu z przypadku bo jest to moje drugie zajęcie, jednak jako członek rodziny kolejowej mam o kolei jako takie pojęcie. Zdjęcie weryfikacyjne zamieszczę po 22 jak już skończę pracę i wrócę do domu. Zapraszam do zadawania pytań.
Komentarze (236)
najlepsze
@taknie: Pracownicy kolejowi mają 99% zniżki, a rodziny 80% zniżki.
2. Często zdarza się, że przez ogólne zamieszanie na kolei po prostu nie znasz odpowiedzi na zadane pytanie?
3. Ludzie są mili, czy raczej częściej dzwonią z pretensjami?
4.
2. Często zdarza się, że przez ogólne zamieszanie na kolei po prostu nie znasz odpowiedzi na zadane pytanie?
3. Ludzie są mili, czy raczej częściej dzwonią z pretensjami?
Pracując w informacji kolejowej, rozmawiając z ludźmi z całej Polski zauważyłem pewne prawidłowości dla danych części kraju. Zarówno Warszawiacy i Krakusy uważają, że świat kręci się wokół nich. Przykład:
-Dzień dobry, w czym mogę
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@TotalnyPsychol: Nie tak często, ale sporo. Mieliśmy faceta który dzwonił kilkadziesiąt razy dziennie, aż zablokowali jego numer na centrali. Częściej dzwonią żeby się wyżyć za zły stan kolei.
@M4ks: Dobre 30 lat temu to kolejarze mieli piękne życie:)
@EmmetBrown: Raczej nie korzystam:)
@MaCDrG: Bo proceduralnie nadal tak jest. Przykładowa sytuacja: przychodzę do pracy i patrzę, a gniazdo do podłączenia kabla zasilającego "wpadło" do kompa. Wystarczyło odkręcić 3 śrubki i już. Idę do kierownika i pytam: mamy śrubokręt? Otrzymuje odpowiedź, że tak, ale to nie nasze zmartwienie żeby to robić. I tym sposobem czekałem 4 godziny, aż ktoś przyszedł