Powitać.
Pracuję w ogólnopolskiej informacji kolejowej. Jest to miejsce do którego zdarza Wam się dzwonić. Pomyślałem, że będziecie ciekawi dlaczego niejednokrotnie nie otrzymujecie interesujących Was informacji, dlaczego musicie tak długo czekać itp. Co prawda trafiłem tu z przypadku bo jest to moje drugie zajęcie, jednak jako członek rodziny kolejowej mam o kolei jako takie pojęcie. Zdjęcie weryfikacyjne zamieszczę po 22 jak już skończę pracę i wrócę do domu. Zapraszam do zadawania pytań.
Komentarze (236)
najlepsze
@ppukki: Bo jest nas zwyczajnie za mało. Dla przykładu dziś- 9 osób by obsłużyć całą Polskę.
Co trzeba zrobić, żeby pracować na kolei?
@monochromatyczna: Mieć kogoś w rodzinie kto tam pracuje;) A na poważnie- po prostu składać papiery. Oferty pracy znajdziesz na http://www.rynek-kolejowy.pl/ .
Co do ludzi- są naprawdę fajni. Tylko ta cała kadra zarządzająca...
1. Jakie są wymagania, aby dostać pracę w telefonicznej informacji PKP?
2. Masz jakichś kierowników (supervisorów) nad sobą?
3. Robią Ci odsłuchy rozmów, coachingi?
4. Są jakieś wskaźniki mierzące efektywność pracy? (czas rozmów, ilość odebranych połączeń itp.)
2. Masz jakichś kierowników (supervisorów) nad sobą?
3. Robią Ci odsłuchy rozmów, coachingi?
4. Są jakieś wskaźniki mierzące efektywność pracy? (czas rozmów, ilość odebranych połączeń itp.)
@martinus89:
1. Wymagania- język angielski lub rosyjski umożliwiający swobodną komunikację. Jak masz fart to przyjmą i bez tego. Poza tym w sumie jedno- trzeba się spodobać naczelnikowi:)
2. Oczywiście, że tak. W pierwszej linii
@Wilk: Najlepiej w godzinach 6-8 rano, lub 18-20. Wtedy są najmniejsze kolejki. Nigdy nie ma niezajętej;P
@Aureos: Wbrew temu co próbowano wylansować wcale nie tak często. Jedno, dwie na miesiąc.
Uzasadnienie: Dlaczego nie mogą ubrać jakiegoś polaru, koszulki polo lub zwykłej koszuli a rogatywkę sobie darować.
I do czego służą te dziwne skanery biletów, które mają konduktorzy (czyżby kolej brała się za bary ze statystyką i liczeniem podróżnych?)
@planet3437: Wydaje mi się, że to po prostu zwyczaj, który pozostał. Wiele grup zawodowych ma służbowe uniformy i chyba nie ma tym nic dziwnego. Z tego co się orientuję im to wcale nie przeszkadza.
Do statystyk to raz. A dwa- coraz częściej pojawiały się fałszywki.
@Ryu: Czynne całą dobę, ale ja pracuje tylko za dnia. 4 zmiany: 6-15, 15-24, 8-20, 10-22. Informujesz również o cenach, promocjach, godzinach otwarcia kas, zestawieniach składów. Ogólnie o wszystkim co związane z koleją. Dla przykładu podczas katastrofy to my rozmawailiśmy z rodzinami poszkodowanych udzielając wszelkich informacji.
@Kafarek555: Nie tyle o zmianie, co po prostu o porzuceniu. W stosunkowo niedługim czasie zmieniam miasto, więc dojeżdżać nie będzie mi się opłacało. Tak naprawdę to nie brak kasy zmotywował mnie do podjęcia się tej pracy, ale zupełnie inna kwestia.
@mikolach: Na 12 godzin mam średnio 200 połączeń więc op$$!@!#ania jest mało:(