Powitać.
Pracuję w ogólnopolskiej informacji kolejowej. Jest to miejsce do którego zdarza Wam się dzwonić. Pomyślałem, że będziecie ciekawi dlaczego niejednokrotnie nie otrzymujecie interesujących Was informacji, dlaczego musicie tak długo czekać itp. Co prawda trafiłem tu z przypadku bo jest to moje drugie zajęcie, jednak jako członek rodziny kolejowej mam o kolei jako takie pojęcie. Zdjęcie weryfikacyjne zamieszczę po 22 jak już skończę pracę i wrócę do domu. Zapraszam do zadawania pytań.
Komentarze (236)
najlepsze
@AgresywnyKaloryfer: Mamy dedykowany program. Nazywa się HAFAS. Jak są jakieś niejasności to kontaktujemy się telefonicznie z poszczególnymi dyżurnymi ruchu.
@babydoll: Również kopia z MB:
Moją faworytką była doktorantka:
-Ile kosztuje bilet?
-56zł.
-A czy jest zniżka dla doktorantów? Bo ja jestem doktorantką.
-Tak, jest. 51%.
-Czyli to będzie?
-Nie mam systemu kasowego. 56zł - 51%.
-To zapłacę tylko 5zł?
-Nie. Nie minus 51zł tylko 51% od kwoty 56zł.
-Czyli ile to będzie?
I jeszcze raz gadałem z oburzonym facetem co chciał przewieźć kozę pociągiem i nie rozumiał, że
@wikkktor: Jak do wszystkiego co w życiu robię- staram się, choć każdy ma lepsze i gorsze dni.
@maciu89: Nie tyle wybuchnąć co byc po prostu niemiłym i opryskliwym jak ktoś mnie wk!!#ił.
2. Interesujesz się koleją tak prywatnie, czy raczej niespecjalnie Cię to kręci?
3. Jak z awansami? Jest szansa na awans, jak się jest zajebistym, czy tak jak w większości korpo, siedzisz przez 5-6 lat na tym samym stanowisku?
4. Pracowałeś na jakieś innej infolinii wcześniej ? Jeśli tak, to
2. Interesujesz się koleją tak prywatnie, czy raczej niespecjalnie Cię to kręci?
3. Jak z awansami? Jest szansa na awans, jak się jest zajebistym, czy tak jak w większości korpo, siedzisz przez 5-6 lat na tym samym stanowisku?
4. Pracowałeś na jakieś innej infolinii wcześniej ? Jeśli tak, to
Jakiego traktowania byś sobie życzył ? :]
@JesterRaiin: Ludzkiego.
@fledgeling: Chodzi o to, że jest numer pociągu (który fizycznie nie jedzie) w systemie sprzedaży, więc kasjerka może taki bilet sprzedać. Informacja z internetu zapewne była nieaktualna, ale jak sam stwierdziłeś Pani z info wiedziała, że go nie ma. Nie wina kasjerki, a osób odpowiedzialnych za system sprzedaży.
@Tomo: Będą dodatkowe pociągi. Jeszcze nie dostaliśmy dokładnej rozpiski, choć jak na ironię można już na nie kupować bilety. Taka rada- lepiej jechać zwykłym. Te specjalne będą droższe.
http://wstaw.org/m/2012/05/19/hafas.jpg
korzystam (jak i duża część ludzi interesujących się trochę bardziej koleją) od paru lat.
jeszcze jeden screen, tak dla ciekawych:
http://wstaw.org/m/2012/05/19/hafas2_.jpg
@zurawinowa: Nie zawsze, ale często tak. Poznasz przyczynę i ewentualny czas naprawy usterki czy zakończenia działań prokuratora.