LPG - działanie i usterki
Ceny paliw nieustannie pną się do góry. Drożeje również popularny w naszym kraju LPG. Mimo to korzystny stosunek ceny gazu do benzyny sprawia, że instalacje LPG nie tracą na popularności.
Autokult-Blog z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 103
Ceny paliw nieustannie pną się do góry. Drożeje również popularny w naszym kraju LPG. Mimo to korzystny stosunek ceny gazu do benzyny sprawia, że instalacje LPG nie tracą na popularności.
Autokult-Blog z
Komentarze (103)
najlepsze
Teraz mam przejechane około 105 tys na instalacji BRC, przy 100tys myślałem, ze się coś zepsuło, bo auto nie chciało się przełączać na gaz - okazało się że miałem pusty bak :) - przy okazji wymienili mi filtry, więc niech będzie, raz wymieniłem :)
- częstsze tankowanie (pojemność butli)
- tłumik końcowy raz na 2-3 lata do wymiany (godzina dłubania w kanale)
-
Nie chcę robić diesla na LPG czy PB. Zapłon chciałbym inicjować iskrą - miałby to być typowy silnik benzynowy z trochę większym stopniem sprężania. Jeszcze raz proszę Cię o wytłumaczenie jednej rzeczy:
Instalacja LPG w Dieslu działa mniej więcej tak - do zasysanego powietrza
2. Co ma tłumik końcowy do LPG? Ano ma tyle, że masz stare auto i kupujesz podróby. Gniją same z siebie, nawet w magazynie.
3. Świec wcale nie trzeba częściej wymieniać. Przewodów też. Świece są czyste na LPG a co do przewodów to kolejny mit "gazowników". Jak źle chodzi to pierwsze co ci
@tepiciel_debili:
Zarówno benzyna jak i LPG to mieszaniny węglowodorów (i zanieczyszczeń) o wzorze sumarycznym C(n)H(2*n+2), dla LPG n wynosi 3 i 4 (propan i butan), dla benzyn od 5 do 12. Takie węglowodory spalają się do CO2 i H2O (dokładniej do (n)CO2 i (n+1)H2O - stosunek ilościowy produktów spalania wynosi (n+1)/n - im niższe n