@kenai: Poszli na żebry po tym jak wyłożyli ze swojej kieszeni pieniądze na zakup floty Dreamlinerów która teraz zostanie gładko przejęta przez zagraniczny kapitał. W oparciu o historię polskich prywatyzacji można by stworzyć dobrą powieść political (niestety nie) fiction.
Dobrze może w końcu ktoś za ten burdel się weźmie i niebotyczne odprawy się skończą. Czekam jeszcze na przejecie PKP i można jakoś się pokazać ludziom,
Wynik z działalności podstawowej za rok 2011 wyniósł minus 145,5 mln złotych w porównaniu do minus 163,1 mln w roku 2010. Na taki wynik główny wpływ miały:
duży wzrost cen paliwa lotniczego o 275 mln złotych (o prawie 30%) w stosunku do roku 2010,
spowolnienie dynamiki przewozów pasażerskich w Europie w IV kwartale oraz skokowy wzrost kursu dolara w końcówce roku,
konsekwentnie wdrażana restrukturyzacja firmy, której pozytywny wynik – 263 mln złotych
Komentarze (7)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
[DE]
http://www.abendblatt.de/vermischtes/article450088/Die-gefaehrlichsten-Fluggesellschaften-der-Welt.html
a
duży wzrost cen paliwa lotniczego o 275 mln złotych (o prawie 30%) w stosunku do roku 2010,
spowolnienie dynamiki przewozów pasażerskich w Europie w IV kwartale oraz skokowy wzrost kursu dolara w końcówce roku,
konsekwentnie wdrażana restrukturyzacja firmy, której pozytywny wynik – 263 mln złotych