Quantic Dream przeniesie gry wideo w zupełnie nowy wymiar
Jak ja nie cierpię gadania „bo gry wideo to fajne były kiedyś, a teraz to papka dla mas”. Gry wideo zawsze dzieliły się na produkcje skomplikowane i proste. Płytkie i głębokie. Nie inaczej jest tym razem. A technologiczna...
R_O_T_T_E_N z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 53
Komentarze (53)
najlepsze
W dzisiejszych czasach niesamowicie trudnym zadaniem jest zrobić grę, która sprzeda się w milionowym nakładzie, a jednocześnie nie ma wspaniałej grafiki
hmmmm, no nie wiem moze wystarczy otworzyc telefon
No cóż, to by była chyba idealna kobieta dla każdego wykopowicza :D
Faktycznie, demonstracja technologiczna udowadnia nacisk na głębię w grach. -_-
Po trzecie: są droższe. Jeśli ktoś wydaje kosmiczne pieniądze na zrobienie gry, to chce mieć pewność, że gra się sprzeda. Kiedyś gry były dla graczy, teraz gry są dla mas.
Nie pamiętam kiedy ostatnio grałem w realnie trudną grę. No, może pomijając GT5, ale to trochę inna kategoria. Obecnie gry są trywialne fabularnie, mają uproszczoną
Komentarz usunięty przez moderatora
L-O-L . Może dla fana Call of Duty nowe Fallouty i TESy rzeczywiście są trudne. Gdyby ten koleś znał Morrowinda - nie wspominając nawet o Daggerfallu - nie mówiłby że Skyrim jest wymagający.