Netia i TP w jednym stali domku czyli jak utrudnić życie klientowi
Większość osób, które kiedykolwiek zmieniały dostawcę internetu, w ramach „linii TP”, wie jak trudne, potrafią być rzeczy, które powinny być proste.
ricardo-montalban z- #
- #
- #
- #
- #
- 18
Większość osób, które kiedykolwiek zmieniały dostawcę internetu, w ramach „linii TP”, wie jak trudne, potrafią być rzeczy, które powinny być proste.
ricardo-montalban z
Komentarze (18)
najlepsze
Okazuje się że miłych konsultantów już nie ma. Załatwiają nas same gbury, którzy na dodatek często kłamią.
A i druga pozytywna rzecz Netii - reklamy i marketing. Niestety nic poza tym.
Ja uzywam netii w domu juz ze 3 lata, wszytkie awarie mozna policzyc na palcach jednej reki a najdluzsza trwala moze z 8h
Trzeba było wykonać sporo telefonów, natłumaczyć się, że wszystko z naszej strony zostało zrobione dobrze.. i formalnościami poza tym miała zająć się Netia..
Złożyliśmy w końcu pisemną skargę
Komentarz usunięty przez moderatora
Co do odrobiny woli, podpięcie nowego kabla to inwestycja ta idzie w tysiące jak nie setki tysięcy złotych położenie czy wykonanie pracy tylko dla Ciebie za abonament ~100 złotych takim firmom się nie opłaca. Brutalne ale