Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebuje wieszaka (?) na telewizor, żeby go zamontować na ścianie, najlepiej ten obrotowy. Nie znam się na tym kompletnie i nie wiem jaki kupić aby był dobry i nie przepłacić. Pomożecie coś znaleźć albo dajcie jakieś wskazówki na co zwracać uwagę przy kupnie. Dzięki z góry ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na zdjęciu są podane jakieś modele tych wieszaków. TV 42cale.

#telewizory #tv #dom
muffman - Mirki potrzebuje wieszaka (?) na telewizor, żeby go zamontować na ścianie, ...

źródło: comment_Hnq6aGdR5J1PbLwJkcycIcu4Xv9uikj4.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
@muffman: dokładnie nie pamiętam, bo to było 3 lata temu ale w przedziale 350zł do 450zł jakoś. Ogółem polecam, bo jest bardzo solidny i prędzej ściana się rozwali niż ten uchwyt :D patrzyłem normalnie w Euro RTV AGD.
  • Odpowiedz
@muffman: Ja kupiłem na allegro uchwyt standardowy w systemie vesa, kosztował 66 zł. Telewizor wisi już prawie rok. Rodzice kupili za podobną kasę i tv wisi już z 5 lat. Obydwa mają regulację kąta pochylenia telewizora góra/dół. Jak mogę doradzić, to kup taki z poziomicą. Mam troszkę podobny do tego: http://allegro.pl/uchwyt-tv-lcd-23-46-poziomica-pl-i4619433211.html moim zdaniem jaki byś nie kupił to będzie ok, byle był dobrany pod rozmiar tv. Standard montażu jest jeden i
  • Odpowiedz
@Vencite: bo też widzę, że są droższe uchwyty z tymi samymi parametrami a na dodatek mają mniejszą nośność wagową tak więc warto płacić za 'markę' czy brać taki i będzie dobrze trzymał? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@muffman: powiem ci, że nie wiem ( ͡° ʖ̯ ͡°) pamiętam, że do mojego Samsunga UE46ES6800 miałem problem ze znalezieniem, skończyło się na tym, że wziąłem po prostu jedyny jaki mieli na sklepie. Ja zawszę kieruję się zasadą - nie z górnej półki, jednak nie najtańszy jaki mają :)
  • Odpowiedz
@muffman: Ile ten twój tv waży? Mój wieszak jest opisany do wagi przekraczającej kilkukrotnie masę telewizora. Moim zdaniem nie ma co przepłacać, w końcu to kawałek blachy i kilka śrubek.