Wpis z mikrobloga

http://starbox.ct8.pl/

Nowy update:

- dźwięk (nie jestem pewien czy dobrze wczytuję pliki w JS, może nie działać)

- dodałem przeciwników z prostym AI - umieją sobie podnieść broń (czyli w chwili obecnej pudełko albo bumerang), jeśli nie mają broni to będą cię ścigać i jeśli cię złapią to rzucą tobą w ścianę, a jeśli mają broń i cię wykryją to będą czekać aż wejdziesz w ich zasięg żeby czymś rzucić

- zmieniłem fps z 60 na 30, bo JavaScript jest powolny, ale będzie też wersja .exe w przyszłości, która będzie działać w 60fps

- można ustalać wysokość skoku długością trzymania przycisku

#gamedev
  • 11
  • Odpowiedz
@Jonarz: Czasami zdarza się, że jeden przeciwnik drugiego podniesie np. szukał pudełka a tamten mu zaszedł drogę. Czyli ktoś inny nim rzucił ( ͡° ͜ʖ ͡°) W tym levelu tak się zdarza w jednym miejscu, że przeciwnik podnosi drugiego, a ten drugi jeszcze trzyma pudełko.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Dakurels: W tym wypadku tak, bo przeciwnik może robić to samo co gracz czyli chodzić, skakać, podnosić różne rzeczy i rzucać. A gra się opiera na założeniu, że jeśli coś jest ruchome i nie jest ścianą to można to podnieść. Dzięki temu np. można podnieść jednego przeciwnika i rzucić nim w drugiego
  • Odpowiedz
@asterix61: Dzięki! Dodam restart w następnym update, który prawdopodobnie będzie na nowym hostingu i domenie, bo mam zamiar kupić.

Na razie zrobiłem sobie wrapper, który pozwala mi łatwo skompilować grę zarówno pod Windows jak i pod HTML. Dzięki temu będę sobie mógł ją łatwiej debuggować w Visual Studio Express i potem automatycznie zrobić sobie identyczną wersję tylko działającą w HTML/JavaScript do wrzucenia na stronę.
  • Odpowiedz