Wpis z mikrobloga

@kenway: Teoretycznie się da, ale jest to w #!$%@? niebezpieczne. Może obejrzyj przełajówki - mi i kumplom robią za zimówki i jest w sztos.

Możesz sobie nawet na lato zmienić opony na gładkie.
  • Odpowiedz
@AnsuzSowilo: Bardzo to się różni? Ta prosta wydaje się wygodniejsza, ale że niby opór stawiam wiatrowi... Pytanie czy ten opór ma wielkie znaczenie przy jeździe miastem gdy staję co ileś tam czasu na światłach.

@focer: A góralem w lekkim śniegu będzie lepiej? Czy będzie nadal w #!$%@? niebezpiecznie?
  • Odpowiedz
@kenway: To są dwie zupełnie inne kierownice. Płaska szeroka kierownica daje Ci lepsza kontrolę nad rowerem. Kierownica szosowa w połączeniu z barankiem daje wiele możliwości chwytu (dolny chwyt, górny za klamkomanetki, górny za kierownicę, różne ułożenie dłoni na klamkomanetkach i w różnych cześciach kierownicy), jest węższa, więc stawiasz mniejsze opory aerodynamiczne a w dolnym chwycie dużo mniejsze niż na prostej kierownicy.
  • Odpowiedz
@kenway: w śniegu będzie ok

jednak rower z oponami 35 mm przełajowymi powinien wystarczyć

jak cię ciągnie do szosy, to lepiej nie bierz typowego górala - już lepiej te 3 dni iść z
  • Odpowiedz