Wpis z mikrobloga

@Zielony34: niestety robisz coś źle / nawala strona Microsoftu lub VPN, bo w ciągu ostatnich kilku dni już ponad 1500 osób skorzystało z tego poradnika i osoby, które mówią że nie działa, to jednostkowe przypadki, a po porozmawianiu z tymi osobami, w 90% powodem takiego stanu rzeczy jest ich błąd.
  • Odpowiedz
  • 0
niestety robisz coś źle / nawala strona Microsoftu lub VPN


@XGPpl: Wszędzie mi pokazuje, że jestem w Indiach. Nie pierwszy raz próbuję aktywować kody na stronie MS. Chyba trzeci rok tro robię, więc robię jak zwykle. Robię wszystko według Waszego poradnika. Cały czas mam bład na stronie MS, że kod nie jest z mojego regionu. Ba, nawet kupowałem kod już będąc "w Indiach" bo tak zawsze robię z VPN. Gdzie
  • Odpowiedz
  • 0
@XGPpl: Nie, jestem powracający. Mam nieaktywną subskrypcję od około miesiąca. Może nawet dłużej. Wczoraj strona MS przez VPN w ogóle się nie ładowała, dzisiaj działa bez zarzutu. Nie ma znaczenia, z jakiej przeglądarki korzystam. Jeśli próbuję z jednej, pilnuję, aby się wylogować z konta MS z tej drugiej. Kod zakupiony na GAMIVO, bo tam wleciała super cena.
  • Odpowiedz
@Zielony34 mi się wczoraj udało z ich poradnika. Chrome + UrbanVPN. Strona czasami się nie ładuje, zwłaszcza wieczorami, ale rano zaskoczyło mi bez problemu.
  • Odpowiedz
@Zielony34: spróbuj wejść na reedem.microsoft.com bez VPN-a, a z Indiami połącz się dopiero będąc na tej stronie. Potem ją odśwież i spróbuj wpisać klucz - jeśli nie wejdzie, poprobuj ponownie co jakiś czas, w takim wypadku to będzie po prostu wina serwerów Microsoftu. Kody zadziałają, na spokojnie :-)
  • Odpowiedz
  • 1
spróbuj wejść na reedem.microsoft.com bez VPN-a, a z Indiami połącz się dopiero będąc na tej stronie.


@XGPpl: Tak! Zadziałało! Ale wpiszcie to w poradnik! Mam pierwszy raz taką akcję.
  • Odpowiedz
  • 0
@XGPpl: Natomiast nic mi nie skonwertowało, o nic mnie MS nie zapytał przy wpisywaniu kodu i mam subskrypcję do 8.12.2024... ( ͡º ͜ʖ͡º)

Jakieś porady w tym temacie? Krok po kroku robiłem, jak poleciliście.

Jest możliwość całkowitej rezygnacji i zwrotu pieniędzy?
  • Odpowiedz
@Zielony34: nie mamy pojęcia, ale nie ma absolutnie żadnej możliwości, aby nie doszło do konwersji jeśli robiłeś wszystko krok po kroku. Może któryś kod nie wszedł? Upewnij się, a jeśli na pewno wszystko jest ok, to napisz do supportu Microsoftu bo to musi być jakiś naprawdę poważny błąd po ich stronie.
  • Odpowiedz
  • 0
to napisz do supportu Microsoftu bo to musi być jakiś naprawdę poważny błąd po ich stronie.


@XGPpl: Dobra, to co napisać? Kod na 6 miesięcy Core wszedł i jest 6 miesięcy, natomiast ultimate nie zadziałał. Skonwertowało po prostu Core do Ultimate, ale na 6 miesięcy.
  • Odpowiedz