Aktywne Wpisy
Nicolaus_Steno1 +519
TLDR: zweryfikowałem i wg mnie matka polaka jest prostytutka i dlatego robie ten wpis żebyście wiedzieli ze chłopak zamiast oddać matce cześć ze 100k jakie bierze za walke woli kłamać i kazac matce dalej się prostytuować
Zgodnie z zapowiedzią odwiedziłem Beatris (aka Bella, GFE RAFAELLA, Angel GFE)
Zmienia co parę dni miasto, ale ostatecznie udało mi się dojechać i dojść tam gdzie trzeba #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zgodnie z zapowiedzią odwiedziłem Beatris (aka Bella, GFE RAFAELLA, Angel GFE)
Zmienia co parę dni miasto, ale ostatecznie udało mi się dojechać i dojść tam gdzie trzeba #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jestemtunew +261
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Ta firma to jakiś horror i totalny żart.
Autobus zepsuł się po 20km. 4godziny czekaliśmy na autobus zastępczy. Ten dotarł 2 godziny po odjeździe mojej "przesiadki". Infolinia poinformowała że zwróci do 80eur za hotel ( miałem juz ich bilet alternatywny. Odjazd 24h później) albo cene biletu do tego samwgo celu i ta sama klasa autobusu inną firmą.pojechalem 1h pozniej . Zaplacilem 170zl. Orginalny bilet z przesiadką 80zl.
Po 3tyg i kilkunastu tel i majlach. Propozycja - zwrócą 80zl. Znow tel i majl po 2 dniach. Zwroca tylko różnicę ceny biletu nowego i orginalnego 170-80=90zl.
W co oni grają? Czemu mnie traktują jak idiotę?
Gdzie z tym iść? Do prawnika? Oni widocznie dawno srogiej kary nie zapłacili za takie traktowanie klienta!
Na pewno już nie wdepnę w to zielone gówno !
Ja przez chwilę zgłupiałem, tak to opisałeś. Może oni też nie rozumieją. Napisz, że:
- potrzebujesz zwrotu zakupionego biletu alternatywnego (170 zł), bo dojechaleś
- albo anulowania biletu oryginalnego i zwrotu za niegoe (bo autobus nie dojechał) ORAZ zwrotu różnicy.
Obstawiam, że konsultant nie zrozumiał sytuacji -