Wpis z mikrobloga

#flixbus

Ta firma to jakiś horror i totalny żart.

Autobus zepsuł się po 20km. 4godziny czekaliśmy na autobus zastępczy. Ten dotarł 2 godziny po odjeździe mojej "przesiadki". Infolinia poinformowała że zwróci do 80eur za hotel ( miałem juz ich bilet alternatywny. Odjazd 24h później) albo cene biletu do tego samwgo celu i ta sama klasa autobusu inną firmą.pojechalem 1h pozniej . Zaplacilem 170zl. Orginalny bilet z przesiadką 80zl.
Po 3tyg i kilkunastu tel i majlach. Propozycja - zwrócą 80zl. Znow tel i majl po 2 dniach. Zwroca tylko różnicę ceny biletu nowego i orginalnego 170-80=90zl.
W co oni grają? Czemu mnie traktują jak idiotę?

Gdzie z tym iść? Do prawnika? Oni widocznie dawno srogiej kary nie zapłacili za takie traktowanie klienta!

Na pewno już nie wdepnę w to zielone gówno !
  • 1
  • Odpowiedz
@Gdn21: ta firma jest totalnie oparta na procedurach, nie robią na złość, tylko inaczej nie umieją. Sprobuj przez Facebooka na początek.Twoje prawa tutaj: https://blog.checkmybus.pl/opoznienie-prawa-pasazerow/

Ja przez chwilę zgłupiałem, tak to opisałeś. Może oni też nie rozumieją. Napisz, że:
- potrzebujesz zwrotu zakupionego biletu alternatywnego (170 zł), bo dojechaleś
- albo anulowania biletu oryginalnego i zwrotu za niegoe (bo autobus nie dojechał) ORAZ zwrotu różnicy.

Obstawiam, że konsultant nie zrozumiał sytuacji -
  • Odpowiedz