Wpis z mikrobloga

Właśnie dzwonili do mnie z euro rtv agd, bo zamówiłem lodówkę i mi wciskali dodatkową gwarancję, bo podobno sprzęt jest wadliwy i praktycznie nienaprawialny teraz i branie tych dodatkowych opcji to mus.

Czy to znaczy, że sklep świadomie sprzedaje buble? Bo tak to brzmi. Ciekawe czy można kręcić jakąś inbę. Tym bardziej, że rozmowy są nagrywane.

#eurortvagd #zakupy
  • 6
  • Odpowiedz
@Pomruczenie: z 2 lata temu jak zamawiałem zmywarkę i brałem dodatkową gwarancję to nie chcieli mi dać tej ze stanów sklepowych tylko musiała jechać z CM od nich.

Wydaje mi się, że mają tam sprzęt mniej wadliwy. Może zamówiłeś lodówkę a na CM jej nie mają i będą dawać Ci tą "gorszą" ze stanów sklepu.
  • Odpowiedz
@Pomruczenie: za dodatkowe gwarancjo-ubezpieczenie sprzedający dostaje prowizję, więc będą cię nękać każdym możliwym sposobem. Zignoruj to, nie odbieraj, whatever. Czekaj tylko na telefon od kuriera z lodówą.
  • Odpowiedz
@Pomruczenie: nie wiem co Ci powiedzieli dokładnie, ale chodzi im o to aby za wszelką cenę wcisnąć dodatkową gwarancję. A gadanie o nienaprawialności to takie naciąganie. Być może są jakieś elementy które jak padną po gwarancji to żaden serwis się nie podejmie naprawy bo po prostu nie jest to rozkręcalne tylko zalane plastikiem. Np. pralki mają tak obudowy bębna sklejone i mało który serwis bawi się w rozklejanie tego.
  • Odpowiedz