Wpis z mikrobloga

#przegryw W przeciągu 3 miesięcy kupiłem w media expert dwie pary słuchawek, jedne zaczęły grać dużo ciszej a drugie zaczęły świrować i stopować muzyke. Oddałem na reklamacje, jedne oddali od razu a przy drugich wysłali je do serwisu i stwierdzili że błąd nie występuje. Ale jak #!$%@? nie występuje jak muzyke ciągle pauzuje. Chyba trzeba #!$%@?ć pobliski media expert
  • 3
@Rakiczan: odsyłaj do skutku. Dorzuć coś na temat jakości pracy serwisu.

Dopiero co wojowałam z nimi o płytę indukcyjną, połowa palników był martwa. To oni wyślą serwis. Minęło 15 dni, szlag mnie trafia, bo gotowanie, piszę że zgodnie z KC, wymiana już teraz. Cisza pięć dni, pytam czy mam sprawę do rzecznika kierować, to się wreszcie obudzili, ale w sumie, trzy tygodnie to trwało.
Chyba wszystkie markety mają wywalone na klienta.
@Rakiczan Miałem ten sam problem ze słuchawkami tyle że ze sklepu RTV, ale nie zdarzylem ich oddać bo poleciały o ścianę przy którymś z kolei zatrzymaniu muzyki
@F0X0N: Moją prawie młotkiem w pracy roztrzaskałem ale opamiętałem sie bo to moje ciężko zarobione pieniądze i nie zamierzam dawać satysfakcji tym #!$%@? z serwisu