Wpis z mikrobloga

#morele i zwrot przy jdg - pamiętajcie że robią spore problemy ze zwrotami doszukując się każdego nawet najgłupszego PKD żeby tylko wam zwrotu nie przyjąć.
Chcesz zwrócić laptopa ale masz pkd "PKD 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet" - przykro nam zwrotu nie zrobisz,
albo PKD: "26.20.Z Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych" - też zwrotu nie zrobisz bo przecież wiadomo że laptopa kupowanego w morele.net to trzeba najpierw sobie wyprodukować zanim możesz go używać.
tak samo jak: "62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki" również wyklucza zwrot

I pewnie ktoś może napisać że "mają rację" no ale inne sklepy nigdy takiego problemu nie robiły,

@morele_net raczej wasze dramy mnie omijały, hasło moje oczywiście u was wyciekło ale reklamacje raczej były pozytywnie rozpatrywane, zakupy też zazwyczaj przychodziły terminowo no ale czas jednak wybrać inne sklepy które nie nie robią takiego problemu ze zwrotami.
#zakupy #laptopy
  • 4
  • Odpowiedz
@carving85: Wpisałem w google zwrot i reklamacje na morele na JDG i twój wpis mi wyskoczył bo właśnie od tygodnia próbuję oddać sprzęt a omyłkowo zaznaczyłem "na firmę" i raz, że nie mają w ogóle żadnego formularza dla takich zwrotów to jeszcze automat mi odrzuca reklamację, którą kazali mi napisać xd

Udało ci się ostatecznie zwrócić laptopa?
  • Odpowiedz
  • 1
@Parysus: Gdzie tam, każda osoba z supportu wypisuje mi inne kody PKD które blokują zwrot. Ogólnie wchodzą na CEIDG patrzą jakie masz i wybierają kilka z tych co masz byle mniej więcej pasowały.

Jak z innego maila do nich napisałem ogólne pytanie "jakie kody pkd blokują zwrot laptopa przy kupnie na firmę" to mi wypisała listę kodów, który nijak się nie pokrywał z tymi kodami które wysłał mi support odrzucając
  • Odpowiedz
  • 1
@IreuN na 99% tak. Więc polecam morele na czarna listę wrzucić sklepów jak chce się brać na firmę. Nawet nie że względu na zwrot czegoś co nam się nie podoba, ale też nie zwrócisz czegoś uszkodzonego, zostaje jedynie gwarancja
  • Odpowiedz