Wpis z mikrobloga

via Wykop
  • 0
@Ark00: nowe auta na tym raczej pojada bo to od dluzszego czasu bylo wiadomo ze bedzie e10 to pod e10 silniki robili ale co ze starszymi silnikami to sie okaże w nadchodzacych miesiacach
  • Odpowiedz
@sql_: w starych autach niby z uszczelkami i wężami może być problem od nadmiernego alko w paliwie, może też przez to więcej wody z powietrza zbierać więc pewnie korozja w zbiorniku albo szybsze oddzielanie się wody jak auto długo stoi, ale czy się zesra sam silnik to nie wiem, pewnie jakieś jakieś stare wtryski bezpośrednie, bo np. gdi może mieć problem z tym nowym paliwem
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@Ark00: ja sie martwie wlasnie o to ze uszczelki moga sie zepsuc i olej bedzie mi ciekl albo auto zacznie palic olej badz plyn z chlodnicy

po nowym roku zrobie objazd po pobliskich stacjach benzynowych by sprawdzic i popyatc sie kasjerow czy moze beda miec nadal e5 w sprzedazy
  • Odpowiedz
@sql_: zawsze będzie można chyba 98 zalać, przynajmniej jeśli silnik jest przystosowany.

Widać łunia chce stare auta #!$%@?ć z ruchu
  • Odpowiedz
@sql_: Się okaże w praniu jaki będzie wpływ. Itak trzeba będzie zatankować, a mało kto się przeżuci na 98 bo dużo drożej wyjdzie w skali miesiąca. Też mi się wydaje że biokomponenty raczej zmniejszą żywotność tak czy tak. Pytanie jak bardzo.
  • Odpowiedz