Aktywne Wpisy
PierdekAlonso +357
Jeszcze do niedawna mówiłem, że PiS straci poparcie dopiero wtedy gdy Kaczyński zostanie przyłapany na seksie z księdzem. Dzisiaj patrząc na sondaże po aferze w sprawie funduszu sprawiedliwości wiem już, że PiS nigdy nie straci poparcia. Nie ma takiej rzeczy, która sprawiłaby że te 30% żelaznego elektoratu nie zagłosuje na PiS, po prostu nie ma.
Mam już dość tej zasranej demokracji i tego, że głos ludzi z tak bardzo wypranym mózgiem jest
Mam już dość tej zasranej demokracji i tego, że głos ludzi z tak bardzo wypranym mózgiem jest
enron +428
Tutaj macie podstawowe zasady jeżeli chodzi o punktację.
Nasz zespół składa się z dwóch głównych kierowców i opcjonalnego rezerwowego, a także z bolidu i silnika. Punkty wyliczane są niemal tak samo jak w rzeczywistości. Za każdy punkt zdobyty w głównej fazie zabawy zarabiamy $104 000 i uzyskane w ten sposób fundusze po każdym wyścigu możemy przeznaczyć na zmianę kierowcy, bolidu lub silnika. Zabawę rozpoczynamy z $25 000 000 na koncie, za co oczywiście nie uda nam się od razu stworzyć "zespołu marzeń", ale jeśli tylko będziemy prowadzili swój zespół w efektywny sposób, to pod koniec sezonu dorobimy się najlepszych składników. Ceny kierowców, bolidów i silników wyliczane są automatycznie na podstawie rzeczywistych wyników w F1 (patrz aktualny cennik). Wyjątek stanowi początek sezonu, kiedy ceny są ręcznie skorygowane na podstawie wyników testów.
Sezon GPM ponownie rozpocznie faza wstępna zabawy, ale z jedną zmianą w stosunku do poprzedniego roku. Faza ta będzie trwała przez trzy pierwsze wyścigi, w którym to okresie będziemy zdobywali tylko punkty, bez pieniędzy. Zachowane zostały zasady dotyczące fazy wstępnej, które wprowadziliśmy przed sezonem 2010:
W trakcie fazy wstępnej cennik jest zamrożony – ceny będą takie same, jak przed startem sezonu,
Zwrot za główne składniki zespołu (kierowcy wyścigowi, bolid, silnik) jest podniesiony w fazie wstępnej do 75% aktualnej ceny składnika – po zakończeniu fazy wstępnej spadnie z powrotem do 50%.