Wpis z mikrobloga

@Blackhorn mi poszło 1,5h jak wbiłem na pułapkę w gaju druidów przy runie niedźwiedzia, 2 razy przechodziłem grę ale nie zauważyłem tej lokacji wcześniej, grając drowem myślałem że kilka goblinów stojących obok zachowa się tak jak w ich wiosce z szacunkiem do drowa. Jednak zaatakowali mimo ze wczesniej uratowalem z wiezienia tamtejsza goblinke. No ale dziś spróbuję znów, fajny ten tryb bo każdą walka wydaje się teraz bardziej emocjonującą.
@Blackhorn:

Even stricter rules: On top of the Tactician rules, there are tougher restrictions on action economy and damage bonuses towards the end of the game. Larian Studios has said that certain "unintended exploits" have also been fixed for Honour Mode specifically.


Nie grałem jeszcze na honour mode. O jakie exploity chodzi? Poprawili ekonomię akcji, ograniczając liczbę zaklęć możliwych do wycastowania w ciągu jednej tury? Usunęli drugą bonusową akcję złodziejowi?
@Mutamin chyba nie tylko ich, jak najezdzalem na jakiegoś wroga to miałem podpis Disadvantage - Difficulty: Tactician, ale już nie pamiętam czy to się tyczyło jakiegoś konkretnego rodzaju wrogów
@Kruk_98: nah, z kontekstu artykułu wynikało, że wprowadzono jakieś zmiany w mechanice. Może przywrócono stan, w jakim pewne elementy funkcjonują w D&D, bo Larianów momentami mocno poniosło przy zmianie zasad. Tbh, zamiast sztucznie dodawać kolejny poziom trudności, mogliby znacznie utrudnić grę czyniąc ją bardziej wierną zasadom 5 edycji.