Wpis z mikrobloga

"Ważna informacja dotycząca Twojej subskrypcji Prime
Przetwarzamy zmianę metody płatności. Korzyści z subskrypcji Prime będą dostępne po zatwierdzeniu. Dziękujemy za cierpliwość."

Ktoś wie ile to może trwać? Powiem szczerze, że maili to wysłali chyba z 3/4 w ciągu godziny, że muszę dodać metodę płatności bo subskrypcja wygasła, ale od półtora dnia czekam by łaskawie móc zapłacić po dodaniu kart do konta.
#amazon #amazonprime #primevideo
  • 4
  • Odpowiedz
  • 1
@Drill: jak coś telefon na infolinię i przyznali się, że sami zablokowali i muszą mi wyłączyć prime mimo, że nie zostaną utracone żadne rzeczy na samym koncie i mam po chwili ponownie zarejestrować chęć uczestnictwa.
  • Odpowiedz
@eXotic: dzięki za cynk mirku, miałem ten sam problem i telefon na infolinie błyskawicznie go rozwiązał, dla potomnych numer infolinii +48 22 104 25 45
  • Odpowiedz