Aktywne Wpisy
giorgioflojdini +20
makamele +11
Wielu wykopków dostało sraczki w poprzednim wątku, więc wyjaśnie jeszcze raz
Kto po studiach wszedł na rynek pracy do korpo w latach 2012/2015 ten wygrał życie
Nie rozważam tutaj osób bez wykształcenia - choć takie osoby miały możliwość na drastyczną poprawe jakosci zycia po wyjezdzie na zachod (teraz ten skok jest ledwo zauwazalny)
To chyba jasne, ze taki korpoludek w pierwszej pracy ma gówno i nie ma mowy o kupnie mieszkania. Musi
Kto po studiach wszedł na rynek pracy do korpo w latach 2012/2015 ten wygrał życie
Nie rozważam tutaj osób bez wykształcenia - choć takie osoby miały możliwość na drastyczną poprawe jakosci zycia po wyjezdzie na zachod (teraz ten skok jest ledwo zauwazalny)
To chyba jasne, ze taki korpoludek w pierwszej pracy ma gówno i nie ma mowy o kupnie mieszkania. Musi
Cześć koledzy. Mam taki problem. Zamówiłem 21.09.23 aparaturę RC z Banggood. Towar został wysłany kolejnego dnia.
Niestety od 26.09.2023 przesyłka utknęła na statusie: "In transit . International shipment release - Import" i do dzisiaj tak wisi.
(Inna przesyłka zamówiona u nich kilka dni później przyszła po 2 tygodniach.)
Deklarowany termin dostawy tej aparatury to 11-15.10.2023. Po 15.10 zgłosiłem problem do Banggood na ich czacie - kazali czekać do 25.10.
Po 25.10 ponowny kontakt na czacie- tam przekierowali mnie na kontakt mailowy cservicesz@banggood.com gdzie zadeklarowali, że dowiedzą się co z paczką i kazali zaczekać 3 dni. Niestety nie odezwali się, więc poszło kolejne przypomnienie z mojej strony. Za każdym razem piszą mi, że mam czekać, bo nic jeszcze nie ustalili.
Przedwczoraj napisałem, że straciłem już nimi zbyt dużo czasu i proszę o ponowne wysłanie towaru lub zwrot środków. Odpowiedź: "możesz dać nam jeszcze kilka dni??
Po jakim czasie w przypadku braku dostawy mogę ubiegać się o zwrot środków?
Gdzieś na innej grupie przeczytałem poradę, aby w takim przypadku zamówić sobie nowy towar u nich lub gdzieś indziej, a tego opóźnionego zamówienia kiedy już przyjdzie nie odbierać od kuriera.
W międzyczasie aparatura potaniała u nich o 20%. W zapłaconej cenie mógłbym mieć teraz lepszy model, który też potaniał od tamtego czasu.
Co radzicie zrobić?
Komentarz usunięty przez autora
Ok, teraz rozumiem dlaczego potraktowałeś mój plan ponownego zamówienia towaru w Banggood, mimo aktualnego problemu, jako szaleństwo.
Sprawa zakończyła się następująco. Banggood po moim potwierdzeniu, że sprawdziłem przesyłkę u lokalnego przewoźnika (INPOST) oddał mi pieniądze w przeciągu 2 dni roboczych, dostałem dodatkowe punkty w ramach przeprosin i kupon rabatowy na ok 50zł. Zamówiłem u nich nowego pilota, który tym razem doszedł w 12 dni kalendarzowych. Pierwotna przesyłka nadal wisi na statusie IN TRANSIT. W INPOST dowiedziałem się tylko, że nigdy nie dotarła do Polski.