Wpis z mikrobloga

Kupiłem interface audio od sklepu. Po roku dopiero użyłem go po raz pierwszy bo miałem go jako backup. Okazało się, że ma wadę. Jeden kanał gra 2db ciszej i są spektralne różnice w jednym i drugim kanale, których nie da się zniwelować po prostu zgłaśniając jeden głośnik. Z resztą wyjście słuchawkowe ma ten sam problem. Sklep przyjął sprzęt na serwis w ramach reklamacji. Odesłał do mnie, mówiąc, że rzeczywiście tak jest jak mówiłem, ale wada mieści się w granicach normy i sprzęt jest według nich sprawny. Dla mnie wada ta sprawia, że sprzęt nie nadaje się do użytku i nie mogę na nim pracować. Chciałem wiec skorzystać z rękojmi jako że towar "1) nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia" ale sklep mi tego odmawia mówiąc, że sprzęt jest sprawny. Kto ma rację według was i co tu robić?
  • Odpowiedz