Wpis z mikrobloga

@Jadowityssak: Jeśli gwarancja nie mówi inaczej to powinna się liczyć od nowa gdy towar był wymieniony, albo na tą konkretną część jeśli był naprawiany.
  • Odpowiedz
  • 0
@lunga: a w przypadku jak mi przysłali nowy sprzęt, czy list przewozowy który dostałem na maila może być jako podstawa do kolejnej gwarancji (mam nadzieję, że już psuć się nie będzie ale chcę się upewnić)?
  • Odpowiedz
  • 1
@lunga: poczytałem teraz w książce gwarancyjnej i jest o przedłużeniu w przypadku wymiany sprzętu, co do reszty to już nie ma nic.
W sumie zdziwiłem się się, że mi wysłali nowe urządzenie, a nie zwrot kasy. Ale nie narzekam
  • Odpowiedz
@Jadowityssak: Rękojmia jest lepsza, bo działa tak samo na każdy towar. Nie odpowiedzą w ciągu dwóch tygodni? Reklamacja uznana. Rzecz zepsuła się drugi raz (nawet z inną niż pierwsza usterką)? Musisz automatycznie dostać nowy egzemplarz lub zwrot kasy jak nie zgodzisz się na ponowną naprawę. Itd.

A gwarancja? Obowiązuje cię to co jest w niej napisane. Oddajesz laptopa ausa na naprawę? No to wg gwarancji możesz np. czekać 45 dni na
  • Odpowiedz