Wpis z mikrobloga

Mam taką dziwną sytuację.
Mój kolega prowadził hosting stron internetowych na home.pl. Niestety zmarł na białaczkę w marcu a w sierpniu wszystkie 7 stron wyłączyło się bo jego konto hostingowe zostało nagle wyłączone.
Jeden z jego klientów zadzwonił do mnie żebym sprawdził co się dzieje i skontaktował mnie z żoną mojego kolegi. Żona kolegi była tak miła i dała dostęp do komputera zmarłego męża bo zna się dobrze z tym klientem. Okazało się, że nie opłacił z wiadomych przyczyn faktury za to konto hostingowe.
Jak już udało się odzyskać dostęp do tego konta to okazało się, że była tam nieopłacona faktura na 1000 zł. Klient zapłacił tę fakturę i strony ruszyły. Zapłacił za wszystkich bo nie miał wyjścia gdyż potrzebował dostępu do swojej poczty i strony. Zadzwoniłem do reszty klientów na tej liście i wyjaśniłem sytuację. Zapytałem czy chcą nadal aby strony były tam podpięte i podzieliłem ten 1000 zł na 7 klientów i wyszło po 140 zł. Sześciu już normalnie zapłaciło i ma nadal dostęp i czas na przeniesienie strony natomiast jeden klient powiedział, że zapłaci, ale już dwa tygodnie mam wrażenie, że mnie olewa.
Jestem świeży na home.pl i nie wiem jak wyłączyć tymczasowo stronę temu klientowi żeby (jak jednak zapłaci) działała dalej.
#hosting #homepl #webmastering
  • 8
@kidi1: przekierowanie 301, albo zmiana w opcjach domeny i kierowanie na inny adres ip pod ktorym bedzie strona w stylu "zaplac pan" ( ͟ل͜)
@kidi1: zmień na 1.1.1.1 albo 8.8.8.8 i powinno być ok.
Lepiej na to drugie.
Tylko wiesz, zależy też od tego jaką on miał umowę z twoim kolegom, bo może nie możesz go od tak odciąć.