Wpis z mikrobloga

Wam też wywala że nie macie premium w ott navigator? Kupiłem jakieś pół roku temu permanentne premium za 60zl z tureckiego Google Play, dzisiaj włączam apke i mi pokazuje że nie mam premium. Klikam na "przywróć zakup" to łączy się, i pokazuje że mam jeden zakup w historii i 0 aktywnych subskrypcji.
#iptv #ottnavigator
  • Odpowiedz
@Czlowiek_Ludzki ogólnie tej apki używam na telefonie i miałem wersje premium tylko jej nie kupowałem i miałem taka akcje jak Ty z nią, ze po jakimś czasie wyskoczyło info o premium wtedy ją odinstalowałem i pobrałem nową wersję premium i działa do dziś. Ogólnie na tv na Androidzie polecam tivimate. A jak chcesz to wersje premium ottnawigator to masz tutaj działająca wersje na Androida.

https://megawrzuta.pl/download/9845486eddb70fc344a5203454272120.html
  • Odpowiedz
@Czlowiek_Ludzki:
od Scillarium Studio:

"The app is not currently available on Google Play Store, meaning that your google-managed premium might also not work.
We are working on resolving the issue and also preparing several solutions until the issue with Google will be resolved.

Please track the telegram channel https://t.me/ottnav_playstore that will be used to post updates and solutions to the issue. Please note, that due to high volume of emails we
  • Odpowiedz
@knopiczka @wdz1312 @MR718 dzięki za pomoc.

tl;dr trzeba wgrać wersję spoza Google Play i w ott navigator companion app utworzyć konto, tam przy wracamy zakup i podajemy numer transakcji i z Google Play.

Napisałem maila do developera o całym zajściu w odpowiedzi dostałem coś takiego:

The app is not currently available on Google Play Store, meaning that your google-managed premium might also not work.

We are working on resolving the issue and
  • Odpowiedz
Aktualizuję z Telegrama od Studia:
"Getting many requests on approximate time frame for how long the resolution with Google might happen...
Usually it takes about 3 weeks.
So in general we would recommend to use the solution listed above to switch to standalone - it's safer in general since does not reuse premium from a store, and fully controllable by our side..
You can switch back with no harm later on
  • Odpowiedz