Czy ktoś z #programista15k robił integrację z http://webservices.eurotaxglass.com/wsdl/forecast-v2.wsdl ? Człowiek ma niby połączenie zgodnie z dokumentacją, robi zapytanie zgodnie z dokumentacją, a wywala jakieś dziwne błędy parsera XML. Kontakt z supportem to jakieś jaja. Płać kupę pieniędzy i #!$%@? się, bo konkurencji nie mamy.
Wielkie pytanie co to może być w ogóle 'NationalVehicleCode' ? Może ktoś z branży #samochody kojarzy?
@nophp: Kurde nie sądziłem, że SOAP jeszcze żyje :) Co do błędów parsera. Widziałem już przypadki gdy klient SOAP nie był w stanie dogadać się z serwerem i generował xmle których serwer nie był w stanie sparsować. Specyfikacja SOAP jest mocno skomplikowana i niestety niektóre implementacje (zarówno klientów jak i serwerów) są niekompletne albo błędne pod tym względem. Na Twoim miejscu sprawdziłbym jakie dokładnie XML-e wysyła Twój klient a następnie sprawdził
@elmerski-fudski: Niestety żyje i jak się okazuje korzysta z niego wiele firm, a szczególnie te co mają w jakimś sensie monopol na rynku. :) Taką firmą, która korzysta w Polsce jest np. Poczta Polska. :) No i z tego względu, że poradziłem sobie z integracją z PP to dostałem zadanie z integracją z tym czymś, ale no tą są integracje, gdzie niby wszystko masz, ale wróżysz z fusów co gdzie powinno
@nophp: Wydaję mi się, że NationalVehicleCode to jest unikalny identyfikator konkretnego modelu pojazdu z słownika Eurotax (płatna baza modeli pojazdów której używają np. w towarzystwach ubezpieczeniowych do identyfikacji i wyceny pojazdu). Często zdarza się, że definicja WSDL nie odzwierciedla dokładnie tego, co chce od ciebie serwer (niestety), jeżeli masz pewność że twój klient jest ok (najlepiej wygenerowany automatem, ten w VS sobie radzi z tym dobrze) to pozostaje ręczne czytanie błędów.
@mizder: Dzięki. Ta integracja to Never Ending Store. Dostałem dokumentacje, request-y itd., a potem i tak okazało się, że są różne ograniczenia typu mogę użyć tylko pojazdu z PL bazy, muszą przypisać IP serwera do konta, a jeśli nie masz właśnie tego NationalVehicleCode to masz tutaj 45 plików do integracji, dodatkowe dokumentacje, połącz se to z bazą samochodów jaką masz. No i klient liczy na pełną automatyzację pobierania tych danych, a
O ile #apple wciąż nie ma super duper patentów to nie potrafię zrozumieć, dlaczego żaden inny producent (oprócz MS), nie wykorzystuje magnetycznych złączy ładowania w swoich #laptopy klasy premium.
Człowiek ma niby połączenie zgodnie z dokumentacją, robi zapytanie zgodnie z dokumentacją, a wywala jakieś dziwne błędy parsera XML. Kontakt z supportem to jakieś jaja. Płać kupę pieniędzy i #!$%@? się, bo konkurencji nie mamy.
Wielkie pytanie co to może być w ogóle 'NationalVehicleCode' ?
Może ktoś z branży #samochody kojarzy?