Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam w sumie pytanie. Jestem nowy w środowisku #blackpill ale często mijam na ulicach pary, w których laska np. 6/10 lub 8/10 jest w związku z otyłym zakolakiem, który wg. blackpill nie powinien mieć szansy na znalezienie partnerki. Sam znam dwóch programistów, którzy mimo wyglądu jak rasowy #przegryw są w związkach, a jeden ma aktualnie już trzecią partnerkę. Zresztą, nawet w życiu politycznym Kamysz będąc birdcelem ma atrakcyjną żonę.Czy chodzi tutaj o #moneymaxing? Ustalmy, że gdyby ci ludzie byli robolami, nie mieliby szans na związek. Czy może jestem w błędzie i ktoś mnie oświeci? #pytaniedoeksperta #blackpillraw



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 11
@mirko_anonim:
Ehh.... Po raz 123245323543543523423423556 trzeba powtarzać....

Blackpill NIE MÓWI o tym, że manlet 150 cm wzrostu zakolak z cofniętą szczęką nie może być w związku....

Blackpill mówi o tym, że taki osobnik nie wzbudzi pożądania kobiety i ona będzie nieświadomie (lub świadomie) szukać lepszego materiału genetycznego.

Czyli spora szansa jest w przypadkach, które opisałeś - że mężczyźni robią tam za bankomat

Dziękuje kropka.
@mirko_anonim: chodzi tutaj o to, że blackill to #!$%@? przegrywów bez pokrycia w rzeczywistości. Cała ta śmieszna ideologia powstała tylko dlatego, że ludzie bez życia towarzyskiego zaczęli sobie wyobrażać, jak działają relacje międzyludzkie. Jak spędzasz z kimś czas i dobrze się czujesz w towarzystwie jakieś osoby, to nic dziwnego, że wejdziesz z nią w związek nawet jeśli nie jest super przystojna/ ładna. No i to jest zrozumiałe dla każdego kto miał
Anonim (nie OP):

ale często mijam na ulicach pary, w których laska np. 6/10 lub 8/10 jest w związku z otyłym zakolakiem, który wg. blackpill nie powinien mieć szansy na znalezienie partnerki.