Wpis z mikrobloga

Niby taki Inpost dobry a jednak... nawet chyba nie liczyłem na inną odpowiedź niż odmowa ale cóż.
Wysłaliśmy do klienta niedużą kopertę z dwoma płytkami głownymi. Co się stało? a no podczas odbioru okazało się że koperta zniszczona i jest dostęp do zawartości. Jednej z nich brakuje. Od razu przy paczkomacie wykonany telefon do inpostu z pytaniem co dalej. Reklamacja złożona jeszcze tego samego dnia. A jaką dostałem odpowiedź?

Zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 . art. 87 pkt 3:

Operator nie odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej, jeśli jej

niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło z powodu naruszenia przez Nadawcę lub Adresata

przepisów Ustawy albo Regulaminu świadczenia usług pocztowych.


Nie wiem co zrobiłem źle. Strata na ponad 6 tys zł. Jestem totalnie załamany.

#inpost #paczkomaty
  • 4