Wpis z mikrobloga

Witam,

Potrzebuję rady, co mogę zrobić z następującą sytuacją. Mianowicie 9 lipca zamówiłem przedmiot na Amazonie po kwocie 1337,47 zł. Do dnia dzisiejszego nie został on wysłany, a jedyne informacje w centrum obsługi klienta to to, że nie mają towaru od tego sprzedawcy i mogę anulować zamówienie.

Czy jest jakakolwiek możliwość zmuszenia ich do rekompensaty / wysłania zamówienia od innego sprzedawcy lub jakakolwiek inna opcja oprócz tej, że będę stratny czasu i będę musiał zakupić towar po wyższej cenie?

#amazon #zakupy
  • 6
  • Odpowiedz
@A_Opal: Z jakiej racji chciałbyś jakąkolwiek rekompensatę? Przecież możesz i mogłeś w każdej chwili anulować zamówienie. Dodatkowo pewnie kupiłeś nie bezpośrednio od amazona tylko od gościa co sobie tam wystawiał?
  • Odpowiedz
  • 0
@ReevoX: Ponieważ towar obecnie nie jest dostępny w cenie po której go zakupiłem? Oczywiście anulował bym zamówienie gdybym dostał od razu informację, że towaru nie ma. Natomiast informacje jakie dostawałem z obsługi klienta to, że przewidywana wysyłka towaru nastąpi odpowiednio 18 i 22 lipca.
  • Odpowiedz
@A_Opal: Poczytaj regulamin. Na pewno tam jest napisane ile mają czasu na wysyłkę towaru. Ale stawiam i tak, że nic nie wywalczysz, bo są zabezpieczeni przed takimi sytuacjami.
  • Odpowiedz
@A_Opal: oni z automatu później anulują zamówienia gdy po kilku przesunięciach nie wysyłają. Jaką formę płatności wybrałeś? Bo jeśli karta to nie powinieneś mieć potrąconej kwoty z konta przed wysyłką. Przy Bliku od razu pobiera.
  • Odpowiedz
  • 0
@tomaszek1161: Płaciłem blikiem. @ReevoX tak podejrzewałem, trochę zdziwiony jestem takim podejściem do klienta przez Amazon. Jeśli błąd w zatowarowaniu, czymkolwiek występuje po ich stronie to oczekiwałbym, że wywiążą się z zamówienia. Chyba przyzwyczaiłem się do obsługi klienta na poziomie Allegro...
  • Odpowiedz
@A_Opal: zależy pewnie od sytuacji i kto na obsłudze jest. Oni udostępniają swoją platformę i magazyny innym sprzedawcom i możliwe że to ten sprzedawca się nie wywiązał. Mi raz sprzedawca którego zamówienie było realizowane było przez Amazon wysłał całkowicie inny przedmiot niż zamawiałem. Po godzinie na czacie z brytyjskim amazonem bo nie było to zamówienie z polskiego oddziału, dostałem zwrot kosztów i mogłem zostawić sobie ten błędny przedmiot
  • Odpowiedz