Wpis z mikrobloga

Hej, robiłem zwrot do sklepu (ustawowy), paczka dotarła (mam potwierdzenie inpostu), natomiast prawdopodobnie na magazynie paczka zaginęła. Sklep do zgłoszenia ma ciagle status „oczekuje na paczkę”, a kurier „doręczone”. Dzwoniłem, gadałem - nikt nic nie wie. Mam czekać do poniedziałku, ale już czuje pismo nosem, że będą problemy, skoro od kilku dni jej nie zlokalizowali.

Jak to wyglada od strony prawnej? Pieniądze zostaną zwrócone przez sklep? Mam zgłoszenie u nich, mam dowód doręczenia i nawet zdjęcie samej paczki z ich adresem, tuż przed nadaniem.

#prawo #polska #zakupy
  • 2
@LipaStraszna: jesteś na wygranej pozycji

Art. 32. prawa konsumenta

3.

Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.