Wpis z mikrobloga

Dostałem jakiś dziwny list z #zooplus w którym piszą, "nadal nie odnotowaliśmy uregulowania pozostałej do zapłaty kwoty. W tej sytuacji Twoje konto zostaje obciążone dodatkową opłatą w wysokości 10 PLN. Prosimy o niezwłoczne wpłacenie na nasze konto bankowe nieuregulowanej kwoty za zamówienie oraz opłaty dodatkowej.". Upominają się o 189,90 PLN za jakieś zamówienie, którego numeru nie znalazłem w moich archiwach. Nie zgadza się również numer klienta, jedynie co pasuje to fizyczny adres, oraz to że z zooplusa faktycznie zamawiam.
Jakiś nowy #scam? Czy coś im wyciekło?
  • 5
  • 0
Aktualizacja: Dostałem właśnie odpowiedź z Zooplusa - prosili o zignorowanie listu, ale również poprosili abym sprawdził czy nie dokonywałem jakichś zakupów na innych platformach jak Amazon. Okazało się że dzień wcześniej kupowałem na Amazon PL karmę dla kota od jakiegoś dziwnego sprzedawcy, oczywiście wszystko opłacone. Wychodzi na to że jakiś dropshippingowy handlarz nie do końca się rozliczył z Zooplusem i mnie ścignęli.