Reklamował ktoś coś kiedyś w IKEA? Jak to wygląda? Wystarczy opis albo nagrany filmik z wadą? Czy trzeba wadliwy produkt wieźć do pobliskiego sklepu? Chciałbym to załatwić, żebym nie musiał jeździć do sklepu. Najlepiej, żeby kurier podjechał z nowym produktem, a stary zabrał. Da się tak?
@lucky_leo: wydaje mi się że to u mnie tak własnie było jak opisujesz. Jedna rzecz była ewidentnie obita. Zrobiłem zdjęcia i się z nimi kontaktowałem, przywieźli nową a starą zabrali. Napisz do nich to się przekonasz ;) W każdym razie nie było żadnego problemu
@lucky_leo: po roku? :D coś się zepsuło? Mój przypadek to poprostu obicie w transporcie, rozpakowałem, zobaczyłem, zrobiłem zdjęcia i od razu kontaktowałem się z IKEA. Ni epo roku ;)
@lucky_leo: Reklamację możesz złożyć w Punkcie Obsługi Klienta w sklepach, telefonicznie: 22 275 00 00 lub na czacie z pracownikiem na stronie: https://www.ikea.com/pl/pl/customer-service/contact-us/. Na czacie odezwie się do Ciebie bot, wtedy wpisz "kontakt z pracownikiem". Konsultant rozwieje wszelkie wątpliwości.:)
Reklamował ktoś coś kiedyś w IKEA? Jak to wygląda? Wystarczy opis albo nagrany filmik z wadą? Czy trzeba wadliwy produkt wieźć do pobliskiego sklepu? Chciałbym to załatwić, żebym nie musiał jeździć do sklepu. Najlepiej, żeby kurier podjechał z nowym produktem, a stary zabrał. Da się tak?