Wpis z mikrobloga

@patchupdate: na PC działa dobrze.
Jak masz to zresetuj apkę, nie wiem czy to wbudowany apka czy z boxa

Wbijałeś na stronę z drugiego tekstu? Zmieniałeś maila tak jak piszą (nie mają jak Ci wysłać maila bo masz nieprawidłowego)
  • Odpowiedz
  • 0
@MePix po zalogowaniu na laptopie Netflix działa, ale link nie pomaga, służy po prostu do zmiany maila a nie o to chodzi. Ale spróbuję odinstalować i zainstalować apke na Smart (system wbudowany)
  • Odpowiedz
@patchupdate: No to zmień go na inny, może mają jakiegoś buga i w twój pierwotny wkrada się błąd systemowy i wykrywa im jako błędny
Zrób sobie drugiego maila, przekieruj tam N. i sprawdź
  • Odpowiedz
@patchupdate: Wiesz czym jest zmiana maila?
Zmieniasz maila na inny, konto zostaje ale jest przypisane do innego maila (tego co im podasz nowego) od teraz

Więc jak założyłeś Netflixa na patchupdate1@gmail.com
A potem zmienisz na patchupdate2@gmail.com

To nie tworzysz nowego konta a zmieniasz maila na 2'
Logujesz się potem drugim mailem, bo pierwszy jest podmieniony / zastąpiony
  • Odpowiedz
  • 1
@MePix Ty, racja, przecież przed chwilą zrobiłem tej opcji zdjęcie xd. Wracając do pomysłu z przeinstalowaniem apku-niestety jest ona defaultowa i jedynie mogłem wrócić do wersji pierwotnej preinstalowanej na telewizorze, wyczyściłem cache, wyłączyłem apke, potem telewizor... Niestety nie pomogło, ten sam komunikat
  • Odpowiedz