Wpis z mikrobloga

#serwisrowerowy
Pomocy.
Kupiłem używanego składaka na kołach 29' jednak są to koła z cienką obręczą na bardzo cienkich oponach szosowych i kompletnie nie nadaje się to do jazdy.Byle wybój czy czymś tramwajowa i można się zabić.I teraz tak-chciałbym wymienić opony i dętki na "normalne" jak w zwykłym miejskim składaku.Zapewne potrzebna będzie wymiana obręczy,czyli zaplatanie dwóch kół.Czyli grubsza robota.Pytanie czy jest się sens w to bawić i ile mnie to będzie kosztować? Trzeba:
-2 opony i 2 dętki-nie jakieś schwelbe tylko tanie gumy
-demontaż obu kół,wymiana 2 obręczy czyli zaplatanie-szprychy też trzeba dać nowe czy mogą być obecne?
-tylne koło przerzutki w piaście.

1.Ile mnie to będzie kosztować w zwykłym a nie hipsterskim serwisie,brutto z paragonem.Cena Warszawska.
2.Czy będzie taniej jak powiem "weź se pan moje obecne obręcze,dętki i opony"(opony i dętki pewno stare)
  • 4
@pracze-odrzenskie nie lepiej kupić gotowe koła? Przeplatanie wyjdzie ze 100zł plus części. Opłaca się bardziej dla drogich, lekkich kół. Przy zakupie zwróć tylko uwagę czy masz kasetę czy wolnobieg z tyłu i jakie osie - mogą być sztywne lub qr.
@Bartexor: tylnego nie kupię gotowego,bo muszę przecież piastę z biegami przełożyć i zapleść koło.
1.za ile dostanę zwykłe koło 29,gotowe z oponą do montażu?

2.Czyli w przypadku tylnego koła:zaplatanie 100 zł,obręcz z 50 zł,oponą 50 zł,dętka 30 tak?
@pracze-odrzenskie wprowadziłem lekkie zamieszanie, nie doczytałem że masz przerzutki zintegrowane z piastą. W przypadku wolnobiegu/kasety, są one niepołączone z piastą i można je przełożyć do nowego koła.

1. Zakładam że widelec jest przystosowany do standardu QR. Przednie koło na spokojnie kupisz gotowe i zapłacisz w takim przypadku ok. 100zł + opony i dętki (znalazłem taką ofertę nowego koła na aledrogo)

2. 100zł robocizna za jedno koło wyjdzie (ale zależy od serwisu, wpisując