Wpis z mikrobloga

Odpowiedź Morele na pytanie dlaczego planowana na 28.04.23 dostawa Nintendo Switch Zelda Edition została przesunięta na 2.05.23.
Wczoraj w komentarzu (podczas zamawiania) dałem tylko info do którego pokoju w biurowcu zamówienie ma być dostarczone...
O co tu chodzi? (°°

#nintendoswitch
sneakystairs - Odpowiedź Morele na pytanie dlaczego planowana na 28.04.23 dostawa Nin...

źródło: morele

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@sneakystairs: jak zawsze trzeba się sparzyć by dołączyć do osób, które omijają Morele szerokim łukiem.

Nie kupuje tam od czasu gdy przysłali mi używane części, kłamali w procesie reklamacji i ciągnęli sprawę ponad miesiąc. Tobie polecam to samo. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@sneakystairs: jestemnw stanie to zrozumiec, opoznienie wynosi JEDEN dzien roboczy. Niestety trafilo na dlugi weekend stad taka roznica w dacie.

A opoznienie wynika z tego, ze bez zadnych komentarzy i prosb, zamowienie jest obslugiwane automatycznie. System zarzadza przygotowaniem paczki, danymi na etykiecie etc a jedynm czynnikiem ludzkim jest typ ktory sciaga to z polki, drugi ktory pakuje, trzeci ktory wrzuca na auto.
A twoja prosba, dodala do tego kogos kto musi
  • Odpowiedz
@sneakystairs: Też nie darzę sympatią moreli ale to akurat działanie które niestety występuje w wielu firmach, jak wyżej ktoś opisał, bez komentarza zamówienie idzie z automatu, a gdy się dodaje to ląduje on na kupie innych zamówień z komentarzami. Każde z nich pracownik musi ręcznie przejrzeć, no a przecież nie wyślą bez sprawdzenia bo może to być coś istotnego.

Tak więc na przyszłość jak zależy na czasie to lepiej nic nie
  • Odpowiedz
@sneakystairs: co tam się podziało xD pamiętam jak składałem u nich kompa 8 lat temu i to był jeden z lepszych sklepów i tani, a od paru lat ciągle jakaś morelowa afera
  • Odpowiedz